Po raz pierwszy miałam okazję uczestniczyć w spotkaniu biznesowym „Skuteczna windykacja B2B” organizowanym przez firmę BMS i oceniam bardzo wysoko jego wartość merytoryczną. Konwencja wydarzenia jest niezmiernie ciekawa z uwagi na to, że swoimi doświadczeniami z dziedziny zarządzania należnościami dzielą się praktycy – specjaliści i managerowie, mający wieloletnie doświadczenie zawodowe i znający od podszewki całe spektrum zagadnień i wyzwań z tym związanych. Wartością dodaną jest również udział ekspertów z dziedziny prawa czy komorników sądowych, którzy przybliżają tematykę z nieco innej perspektywy, co pozwala na poszerzenie horyzontów i spojrzenie na zagadnienia związane z windykacją z lotu ptaka. Jeśli miałabym podsumować, dlaczego udział w tym wydarzeniu był dla mnie wartością, to przede wszystkim z uwagi na poszerzenie wiedzy merytorycznej oraz możliwość benchmarkingu standardów credit management w mojej organizacji z innymi przedsiębiorstwami, ale również dał mi inspirację, jakie aspekty mogłabym poprawić w mojej organizacji, aby pomóc jej odnosić wymierne sukcesy rynkowe w przyszłości.
Magdalena Woźniak
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Bardzo inspirujące szkolenie, na którym oprócz wiedzy teoretycznej były omawiane również przykłady "z życia", wskazywane błędy do poprawy i dzielenie się doświadczeniem pomiędzy trenerem i uczestnikami szkolenia
Ewa Kirschke
Eurovia Kruszywa
Pan Andrzej jest jednym z najlepszych trenerów z jakim miałem przyjemność pracować w swoim życiu zawodowym. Psycholog, znawca ludzi, wulkan energii, erudyta. Znakomity profesjonalista. Polecam wszystkim szkolenia prowadzone przez tego trenera.
Piotr Drapala
Philip Morris Polska
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A z siedzibą w Warszawie, z przyjemnością rekomenduje organizowane przez BMS. Konferencję Obrót Wierzytelnościami. W odczuciu BIG InfoMonitor spotkanie to cechuje odpowiednia dla praktyków formuła, dobra organizacja oraz wysoki poziom merytoryczny poruszanych tematów z obszaru rynku wierzytelności. Szczerze rekomendujemy i polecamy wszystkim tym, którym zależy na profesjonalizmie, wysokim standardzie i przede wszystkim pogłębianiu wiedzy z zakresu Obrotu Wierzytelnościami.
Mariusz Hildebrand
BIG InfoMonitor
Warsztaty ”Systemy motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowane w dniach 18-19 maja br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Odpowiednia atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji. Wszystkim polecam warsztaty zorganizowane przez BMS.
Mirosław Sobczak
Maksimum Sp. z o.o. Holding SKA
Warsztat uświadomił mi jaki wpływ na zespół ma lider, jego stereotypy i przekonania. Po szkoleniu wychodzę z przemyśleniami, co powinnam zmienić, by stać się liderem, który wspiera i motywuje do rozwoju swoich pracowników
Agnieszka Bogucka
VIGO System
Warsztaty ”Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” zorganizowane w dniach 23-24 listopada br zostały przeprowadzone w sposób profesjonalny, zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Ważne jest, iż odpowiedni dobór prelegentów praktyków i tematów pozwolił w pogłębiony sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania.Kameralna atmosfera pozwalała na swobodną dyskusję w trakcie prezentacji, co szczególnie cenię sobie podczas tego typu wydarzeń.
Katarzyna Ciborowska
PZU S.A.
W dniach 18 – 19 lutego 2015 miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym „Obrót wierzytelnościami” IV Edycja.
Konferencyjna forma spotkania pozwalała na doprecyzowanie omawianych zagadnień, wymianę doświadczeń i wspólne poszukiwanie rozwiązań kwestii problematycznych w gronie najlepszych praktyków i profesjonalistów. Warta podkreślenia jest również profesjonalna organizacja wydarzenia przez zespół BMS. Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych edycjach warsztatów.
Justyna Kot
Santander Consumer Bank S.A.
Miałam możliwość uczestniczyć w Kongresie Contact Center, w sekcji „Rekrutacja jako narzędzie do przeciwdziałania absencji i rotacji”, które odbyło się w dniach 15 – 16 października 2014 r.w Warszawie. Był to mój pierwszy kontakt z wydarzeniami organizowanymi przez BMS i wzbudził moje zaciekawienie. Forma kameralnych spotkań, podczas których uczestnicy opowiadali o swoich praktykach i rozwiązaniach sprzyjała wymianie doświadczeń i inspirowała. Organizacja spotkania była także bez zarzutu.
Katarzyna Słoka
Santander Consumer Bank S.A.
Spółka Cream Finance Poland, z przyjemnością rekomenduje udział w spotkaniach biznesowych organizowanych przez BMS. Interesujące tematy, rzetelne podejście organizatorów oraz możliwość dyskusji na tematy istotne dla branży rynku finansowego.
Patrycja Rajewicz
Cream Finance Poland
Miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu organizowanym przez BMS Polska, dotyczące Psychologii w dziale Call Center, które odbyło się w Warszawie w dniach 17 – 18 października 2017 r. Spotkanie charakteryzowało się wyśmienitą organizacją, odpowiednim doborem prelegentów do tematu spotkania i fenomenalną formą, wspierającą wymianę doświadczeń w kameralnym gronie. Idealnym dopełnieniem dwóch dni konferencji, było wieczorne spotkanie przy kieliszku wina, by móc poznać się nie tylko na służbowej stopie. Polecam wydarzenia organizowane przez BMS!
Grzegorz Mandziuk
Gamfi