Udział w Konferencji „Ludzie w Contact Center” był dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Konferencja daje możliwość podzielenia się dobrymi praktykami oraz mocno motywuje do działania. Czas który przeznaczyłam na to, jest inwestycją w siebie i firmę. Ludzie, których poznałam zainspirowali mnie do wdrożenia nowych pomysłów, które wierzę że będą wnosić wartość dodaną dla całej organizacji. Każdy kto poszukuje pozytywnych wrażeń i chce się rozwijać, powinien chociaż raz wziąć udział w tej konferencji. Jeśli będę miała okazję ponownie uczestniczyć w tym wydarzeniu, bez wahania to zrobię.
Ewelina Pasiak
Alior Bank Spółka Akcyjna
Tematyka spotkania „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej” trafiona w 10!
Marcin Mruk
Alior Bank Spółka Akcyjna
Warsztaty, które odbyły się okresie 9-10 lutego dotyczące raportowania w Contact Center zorganizowane przez BMS były przygotowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Zakres przedstawionych prezentacji i ćwiczeń doskonale wpasował się w temat spotkania. Dodatkowo w kuluarach była możliwość nawiązania wielu kontaktów, jak również uzyskania odpowiedzi i rozwiązań na wiele pytań i problemów. Udział w warsztatach był jak najbardziej dobrze spędzonym czasem. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Prezentacje były prowadzone w sposób ciekawy, miedzy innymi przez zaprezentowanie danych empirycznych, co umożliwiało porównanie siebie na tle konkurencji.
Rafał Kubowicz
Alior Bank Spółka Akcyjna
Z przyjemnością polecam usługi firmy BMS, która w dniach 18-19 września organizowała Kongres Windykacyjny.Temat kongresu w pełni odpowiadał moim oczekiwaniom. Doskonale dobrani prelegenci wykazali się pełnym profesjonalizmem, kompetencją i niezwykle pozytywną energią. Otrzymałam praktyczną wiedzę z zakresu motywowania pracowników oraz miałam możliwość poznania różnych ciekawych rozwiązań. Nabyta podczas spotkania wiedza z pewnością będzie przydatna w mojej pracy zawodowej. Kongres windykacyjny polecam, jako prestiżowe wydarzenie branży windykacyjnej, które jest doskonałą okazją do wzbogacenia wiedzy i nawiązania kontaktów.Doceniam profesjonalną organizację oraz przygotowanie imprezy zarówno dla uczestników, jaki i wykładowców.
Dorota Spyra
Alektum Sp. z o.o.
W dniu 14 marca 2013r. odbyło się spotkanie poświęcone tematyce audytu wewnętrznego. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że zarówno organizacja jak i strona merytoryczna w pełni spełniły moje oczekiwania.Spotkanie przeprowadzone było w sposób transparentny i wyczerpujący przez wieloletnich praktykujących specjalistów. Jego doskonała organizacja oraz atmosfera sprzyjająca nawiązaniu kontaktów biznesowych pozwoliła dać poczucie maksymalnego wykorzystania czasu przeznaczonego na konkretną wymianę wiedzy i poglądów.Polecam udział w wydarzeniach organizowanych przez BMS. To godny polecania partner.Pozdrawiam serdecznie!
Anna Grecka
Alektum Sp. z o.o.
Chciałabym podziękować firmie BMS za profesjonalizm i fachowość na spotkaniu biznesowym dotyczącym obrotu wierzytelnościami. Państwa rzetelne podejście do tematyki obrotu wierzytelności można było zauważyć w wyborze specjalistów, którzy byli prelegentami spotkania. Ze spotkania każdy uczestnik wyniósł mnóstwo wiedzy niezbędnej w pracy z wierzytelnościami.Z przyjemnością będę polecała osobom z branży organizowane przez Państwa szkolenia, warsztaty i spotkania biznesowe.
Aneta Serafinowicz
Windscore
Warsztaty „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” były przygotowanie na wysokim poziomie, zarówno pod względem merytorycznym jak również organizacyjnym.
Prelegenci w ciekawy sposób przedstawili struktury Contact Center swoich firm, jak również systemów motywacyjnych.
Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych spotkaniach organizowanych przez BMS.
Julia Grzesiak
HDI Asekuracja Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Wartościowe spotkanie w gronie praktyków HR, poszerzające wiedzę nt. rozwiązań i narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi implementowanych w rzeczywistości organizacyjnej, uwzględniających specyfikę danej firmy i branżowość. Przyjazna, warsztatowa formuła spotkania, stwarzająca możliwość wymiany opinii, wzajemnej współpracy i inspiracji. Świetna organizacja konferencji, na którą złożyła się wzorcowa komunikacja wydarzenia i przyjazne miejsce spotkania. Bardzo dziękuję za te wspólne dwa dni.
Jolanta Bartkowiak-Stawska
Orange
Bardzo ciekawe spotkanie. Duża różnorodność branż, sposobów podejścia – sporo inspiracji, możliwość benchmarków rozwiązań. Bardzo dziękuję.
Dorota Ostrowska
Orange
Spotkanie pod względem organizacyjnym było profesjonalnie przygotowane. Przyjazna formuła do przekazania informacji oraz miła atmosfera. Ciekawi i merytoryczni prelegenci.
Monika Kowalczyk
Orange
Kongres, w którym miałem przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy, to doskonała okazja na wymianę doświadczeń pomiędzy przedstawicielami branży Call Center. Możliwość poznania wdrożonych i już sprawdzonych rozwiązań, stosowanych przez praktyków, ugruntowuje i poszerza posiadaną wiedzę specjalistyczną. Bardzo cenne jest doświadczenie, że na co dzień borykamy się z podobnymi problemami, które można jednak z powodzeniem rozwiązywać. Jest to możliwe dzięki skutecznie wdrażanym projektom i inicjatywom, które były prezentowane przez doskonale przygotowanych prelegentów. Ze spotkania wyjechałem z głową pełną wiedzy i pomysłów, a najlepsze praktyki już teraz wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Choć specyfika naszej pracy bywa czasami różna, to wiele rozwiązań jest uniwersalnych i możliwych do wdrożenia niemal w każdym Call Center, bez względu na skalę jego funkcjonowania. Już teraz szykuję się do kolejnej edycji. Serdecznie dziękuję i gorąco polecam!
Marcin Jakubiec
Orange
Konferencja dotycząca „Zarządzania talentami” zorganizowana przez BMS, była doskonałym miejscem na wymianę doświadczeń i prowadzenie otwartej dyskusji na temat sukcesów i wyzwań jakie stoją przed firmami, w tym obszarze. Dużą wartością dla mnie była możliwość rozmowy z prelegentami i szczere dzielenie się ich wiedzą opartą na praktyce. Te spotkania były bardzo inspirujące, polecam serdecznie.
Iza Wegnerowska
Orange
Bardzo ciekawa forma zamkniętego spotkania biznesowego praktyków, którzy wymieniają się swoimi doświadczeniami w atmosferze życzliwości i zainteresowania. Pomimo różnorodność branżowej łącznikiem był wspólny temat, pasja pracy z ludźmi oraz chęć uczenia się od siebie nawzajem.
Dorota Osiecka
TESCO
Bardzo pozytywnie oceniam udział w warsztacie „Dodaj skrzydeł swoim HR\’owcom” w dniach 7-8 marca 2017 r. Ciekawa tematyka, perfekcyjne przygotowanie warsztatu od strony organizacyjnej oraz stworzenie przestrzeni do dyskusji i wymiany doświadczeń w gronie ekspertów HR to wyróżniające się atuty warsztatu. Bardzo dziękuję za inspirujące spotkanie i do zobaczenia na kolejnym warsztacie. Jeszcze raz dziękuję za nieszablonową opiekę nad uczestnikami.
Diana Dobrowolska
TESCO
Warsztaty „Zakazane Porozumienia Rynkowe” zorganizowane przez BMS w dniach 26 – 27. 10 oceniam bardzo pozytywnie. Poszczególni prelegenci potrafili z zainteresowaniem prowadzić poszczególne bloki szkolenia oraz dysponowali dużą praktyczną wiedzą. Całość szkolenia oceniam bardzo wysoko.
Magdalena Sikora
TESCO
Konferencja “Audyt wewnętrzny w praktyce” organizowana przez BMS była świetną okazją do wymiany doświadczeń z kolegami z branży oraz poszerzenie wiedzy na temat praktycznych rozwiązań stosowanych przez działy audytu w innych firmach. Głównymi atutami konferencji były: kameralne grono uczestników, ciekawy i zróżnicowany program oraz możliwość dyskusji w gronie profesjonalistów.
Magdalena Ociepka
TESCO
Warsztaty „Elektroniczne Postępowanie Upominawcze”, które odbyły się w dniach 21-22 września, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym i jakościowym. Prelegenci wykazali się wysokimi kwalifikacjami i w większości w sposób ciekawy oraz wyczerpujący dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem; również dyskusje ze współuczestnikami były inspirujące i pouczające. Na uwagę zasługują świetne materiały szkoleniowe oraz – co ważne – bardzo duże zaangażowanie ze strony samych Organizatorów.
Karolina Krasnodębska
mBank Hipoteczny
Dziękuję za organizację świetnego szkolenia„Compliance Officer” . Spotkanie przebiegało nie tylko na wysokim merytorycznym poziomie, ale także w przyjaznej atmosferze.
Urszula Szudarek
TDJ S.A.
Od wielu miesięcy współpracuję z firmą BMS, która istotnie wyróżnia się wysoką jakością organizowanych event’ów biznesowych. Wielokrotnie brałam udział w tych wydarzeniach, również w roli prelegenta. Z mojej perspektywy BMS dba, nie tylko o wysoki poziom merytoryczny ale również zakres tematyczny, który jest pożądany na rynku. Na szczególne wyróżnienie zasługuje fakt, że organizatorzy skutecznie zachęcają uczestników do otwartości w zakresie dzielenia się doświadczeniami, co wbrew pozorom nie jest zbyt powszechne. Spotkania odbywają się w sprzyjającej współpracy atmosferze. Potwierdzeniem pełnego profesjonalizmu jest fakt, że wielokrotnie, do ostatniego wystąpienia jest 100% frekwencji – a to z mojego doświadczenia nie zdarza się zbyt często. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w tych pełnych inspiracji spotkań, które z pewnością przyczynią się do rozwoju nie tylko Państwa osobiście ale i organizacji, z których się Państwo wywodzicie.
Katarzyna Gulbicka
BEST S.A.
Po raz pierwszy miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji. Spotkanie to jest najlepszą okazją do podzielenia się najskuteczniejszymi metodami stosowanymi w swojej Firmie oraz do wymiany doświadczeń z prężnie działającymi Firmami, często również ze swoją konkurencją. Mało które szkolenie da Nam tyle wiedzy praktycznej, wykorzystywanej przez liderów na rynku. Niektóre sprawdzone i skuteczne metody stosowane przez inne firmy można wprowadzić w swojej organizacji choćby od zaraz. Organizacja spotkania na bardzo wysokim poziomie. Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że do zobaczenia!
Agnieszka Kołakowska-Ciągadlak
BEST S.A.
Spotkanie EB a CSR było świetną okazją do poznania praktycznych rozwiązań wielu firm z różnych branży. Takie case study są właśnie tym, czego szukam na szkoleniach i konferencjach. Cieszę się, że mogłam podzielić się także przepisem Cognifide na EB i CSR.
Magdalena Owsiana
Cognifide Polska