Programy Lojalnościowe & Customer Experience – strategie oraz sposoby budowania lojalności III edycja – (12-13.09.2017 r.)

12-13 września 2017 r.

Warszawa, Hotel Sheraton

Zarezerwuj miejsce

 

SPOTKANIE BIZNESOWE

Wolne miejsca – 14
stan na dzień 21.07.2017

zapisz_bms  Formularz zgłoszenia
Wyślij swoje zgłoszenie on-line – oszczędzaj czas

kontakt_bms + 48 (22) 412 50 62
Codziennie w godzinach od 08.00 do 18.00

Wstęp

Program

Prelegenci

Rejestracja

Partner

Patroni

Dzień dobry,

–  Od lat korzystam z Państwa usług i jestem bardzo zadowolony. Podoba mi się, że wprowadzacie cały czas nowe usprawnienia i wychodzicie naprzeciw moim oczekiwaniom. Zawsze polecam Waszą firmę swoim przyjaciołom, rodzinie i znajomym. Jestem lojalnym klientem. Czy mogę liczyć na jakąś specjalną propozycję, jakieś rabaty, dodatkowe usługi czy promocje?

– Nie prowadzimy tego typu działań

   Tego typu historie zdarzają się każdego dnia, jednak można ich uniknąć. Zapraszamy do udziału w  spotkaniu „Programy Lojalnościowe & Customer Experience”, gdzie będziemy dyskutować na podstawie prawdziwych historii, zdarzeń i doświadczeń klientów. Jesteśmy przekonani, że w gronie praktyków znajdziemy wspólnie wiele ciekawych rozwiązań.

Sebastian Piątkowski

Project Manager

Podczas spotkania poruszymy takie tematy jak:

  • Globalne wyzwania programu Customer Experience w Oriflame.
  • Customer Experience – najważniejsze fakty i największe mity.
  • Doświadczenie klienta w zdalnych kanałach kontaktu.
  • Jak Customer Experience i działania lojalizujące wpływają na zaangażowanie i utrzymanie klienta.
  • Użytkownicy częścią zespołu player – o budowaniu lojalności względem usługi przez zaangażowanie Użytkowników w jej tworzenie.
  • Programy lojalnościowe i Customer Experience – razem czy osobno? Case study AccorHotels.
  • Lojalność w rynku tradycyjnym. Case study Grupy Maspex.
  • Strategia budowania wspólnego biznesu z kluczowymi klientami. Praktyki z rynku alkoholi i farmaceutycznego.
  • Lojalność w dobie omnichannel.

Najnowszymi case study podzielą się przedstawiciele firm: Branch Brothers, Idea Bank, Orbis – Accor Poland, Oriflame Poland, S’portofino, TVN, Maspex, Euromaster Polska – Grupa Michelin, Urgo Polfa Łódź – Bio Profil Polska.

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat prelegentów, ich doświadczenia jak również programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres: info@bmspolska.pl lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62.

Koszt uczestnictwa jednej osoby w Spotkaniu wynosi:

3495 PLN + VAT

REGULAMIN:

  • Cena obejmuje:  prelekcje, materiały ze spotkania na nośniku elektronicznym, przerwy kawowe, lunch.
  • Przesłanie do BMS Group faksem lub pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia na konferencje BMS stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a BMS Group. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  • Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS Group.
  • Zgłaszający ma prawo do rezygnacji z udziału na warunkach określonych poniżej. Rezygnacji z udziału należy dokonać w formie pisemnej i przesłać listem poleconym na adres BMS Group.
  • W przypadku rezygnacji do dnia 12 sierpnia 2017r. zgłaszający zapłaci opłatę manipulacyjną wysokości 500 PLN + 23% VAT.
  • W przypadku rezygnacji po 12 sierpnia 2017r. zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej pomiędzy Zgłaszającym a BMS Group.
  • W przypadku nie dokonania płatności na dzień przed terminem spotkania, uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty 3495 PLN + VAT
  • W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału w spotkaniu, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  • Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  • Cena uczestnictwa dla przedstawicieli firm świadczących usługi dla grupy docelowej spotkania wynosi 4995 zł netto. W związku z ograniczoną liczbą miejsc na spotkaniu, rościmy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.
  • W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  • Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia ze względu na limitowaną liczbę miejsc.
  • Wysyłając zamówienie zgadzam się na przetwarzanie swoich danych osobowych przez BMS Group Sp. z o.o. i umieszczenie ich w bazie danych tejże firmy oraz spółek należących do BMS Group Sp. z o.o., spółek zależnych powiązanych osobowo lub kapitałowo oraz pozostałych partnerów biznesowych i partnerów konferencji. Jednocześnie wyrażam zgodę na ich przetwarzanie przez wszystkie wyżej wymienione podmioty dla potrzeb marketingowych zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, a podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, aktualizowania ich treści oraz ich usuwania.
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez BMS Group Sp. z o.o., spółki należące do BMS Group Sp. z o.o., spółki zależne powiązane osobowo lub kapitałowo oraz przez pozostałych partnerów biznesowych i partnerów konferencji (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 “O świadczeniu usług drogą elektroniczną” z późn. zm.). W każdym momencie przysługuje prawo do odwołania powyższej zgody.
  • Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie i publikację mojego wizerunku zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.), utrwalonego na konferencjach organizowanych przez BMS Group Sp. z o.o. za pomocą aparatu fotograficznego i/lub kamery. Materiał zdjęciowy i filmowy zgromadzony podczas niniejszych konferencji może zostać opublikowany na stronie bmspolska.pl, materiałach graficznych organizatora i kontach portali społecznościowych należących do organizatora.