Humanwork Sales Division S.C. była sponsorem konferencji „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center: Pozafinansowe vs Finansowe” zorganizowanej przez BMS. Konferencja została poprowadzona przez organizatora w sposób perfekcyjny w pełni realizując warunki umowy. Zaproszeni na konferencję uczestnicy idealnie odpowiadali profilowi naszych potencjalnych Klientów oraz wykazywali dużą aktywność i zaangażowanie w prezentacje. Nasza obecność jako sponsora została wsparta przez pracowników BMS, którzy aktywnie inicjowali kontakty biznesowe z uczestnikami.Udział w konferencji spełnił nasze oczekiwania. Efektem jest kilkunastu zainteresowanych Klientów z którymi prowadzimy poważne rozmowy handlowe. W naszych kategoriach traktujemy to jako sukces.Szczerze polecamy usługi firmy BMS, jako skutecznego organizatora konferencji i warsztatów wspieranych wysokim poziomem prelegentów i zaangażowanymi dobrze sprofilowanymi uczestnikami.
Tomek Turowski
Universal Agent S.A.
Mało jest spotkań tak kameralnych, a jednocześnie tak merytorycznych. BMS jednak jak zawsze stoi na wysokości zadania. Brawo!
Karol Bancerz
CCNEWS
Dużo inspiracji, ciekawa wymiana doświadczeń. Kameralna, przyjemna atmosfera spotkania.
Paulina Leszczyk
Benefit Systems
W dniach 26, 27 października 2010 roku odbyły się warsztaty pt. Zakazane porozumienia rynkowe zorganizowane przez firmę BMS w których miałam przyjemność uczestniczyć.W mojej ocenie szkolenie przeprowadzone zostało w sposób niezwykle profesjonalny z punktu widzenia zarówno merytorycznego jak i organizacyjnego. Niezwykle cennym elementem szkolenia było wykorzystanie technik warszatowych oraz szerokie omówienie konkretnych praktycznych przykładów, będących podstawą ciekawej dyskusji. Zaproszeni prelegenci prezentowali wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i szerokie doświadczenie w zakresie prawa konkurencji i w sposób wyczerpujący i interesujący omówili zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne. Atutem szkolenia była również kameralna atmosfera, co pozwoliło na lepszy kontakt z prowadzącymi oraz swobodne prowadzenie dyskusji w trakcje prezentacji oraz umożliwiło dostęp do dodatkowych materiałów także po zakończeniu szkolenia.
Katarzyna Anna Dolna
Shell Polska
W dniach 25-26 maja 2011 miałam przyjemność uczestniczenia w spotkaniu „ Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” organizowanym przez BMS. Odpowiedni dobór prelegentów i tematów pozwolił w ciekawy sposób omówić problemy związane z tematyką tego spotkania. Na uwagę zasługują również świetna organizacja oraz bardzo duże zaangażowanie ze strony Organizatorów. W przyszłości chętnie wezmę udział w spotkaniach organizowanych przez BMS.
Anna Kamińska
Polskie Młyny S.A.
Chciałam podziękować za to, że miałam możliwość uczestniczenia w październiku w fantastycznym szkoleniu jakim był „Certyfikowany kurs HR Business Partnera”. Szkolenie było przygotowane w sposób profesjonalny przez Trenera, który poprzez dużą ilość zadań praktycznych i wykładów teoretycznych pozwolił mi na lepsze poznanie tematyki i roli jaką spełnia HR BP w biznesie. Trener jest przesympatyczną osobą, posiada niesamowicie wielką wiedzę dzięki czemu znał odpowiedź na Nasze każde pytanie i bardzo wyczerpująco udzielał odpowiedzi. POLECAM!!!
Małgorzata Wasilewska
SELENA SA
W dniach 24-26 lutego 2021 r. byłam uczestnikiem certyfikowanego kursu „HR Business Partner” w formie on-line. Trener - Pan Krzysztof - wykazał się dużym profesjonalizmem, bogatą wiedzą merytoryczną i praktyczną oraz elastycznością i indywidualnym podejściem do uczestnika. Spotkanie, pomimo formy on-line przebiegało w bardzo miłej i przyjaznej atmosferze. Ponadto bardzo dobrze przygotowane materiały szkoleniowe. Rekomenduję firmę BMS jako partnera godnego polecenia.
Anna Zielska
KPPD S.A.
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom oraz bliższemu poznaniu. Firma BMS wykazała się wysokimi kompetencjami i doświadczeniem gromadząc tak znakomitych prelegentów w jednym miejscu.
Ewa Wronka
New Media Ventures
Kongres Call Contact Center i Customer Experience organizowany przez BMS jest wartościowym doświadczeniem. W warsztatach biorą udział praktycy z różnych biznesów, co daje możliwość wymiany doświadczeń, wzajemnej inspiracji nowymi, skutecznymi rozwiązaniami. W atmosferze zaufania i szczerości można poddać do dyskusji zagadnienie, problem i skorzystać z pomocy ekspertów. Podczas każdej prezentacji wywiązywała się żywa, merytoryczna dyskusja nawiązująca, a co więcej pogłębiająca dany temat. Dużą wartością dodaną są również nieformalne rozmowy korytarzowe i networking.
Tomasz Skibiński
Bank BPH
Gorąco polecam!!! Prowadzący otwarty na dyskusje, doskonale przygotowany merytorycznie, widać bogate doświadczenie w praktyce. Kolejny istotny element to wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami z różnych branż. Bardzo inspirujace doświadczenie.
Mirosław Gachowski
Bank BPH
Współpracę z Panią Aleksandrą Adamczyk i firmą BMS oceniam bardzo wysoko, głównie dzięki połączeniu kilku czynników: profesjonalizmu – miałam poczucie, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik, partnerskiego podejścia oraz dużej elastyczności. Bardzo polecam.
Agnieszka Wrona
PGS Pracownia Gier Szkoleniowych