Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w konferencji poświęconej zagadnieniom zakupowym „JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SEKTOREM ZAKUPOWYM”.
Warsztatowa forma konferencji i wąskie grono zaproszonych specjalistów i managerów zakupowych z różnych branż, pozwoliły na aktywny udział wszystkich uczestników i wymianę doświadczeń i poglądów.
Pozytywnie zaskoczyła mnie sama otwartość uczestników w dzieleniu się nie tylko swoimi sukcesami ale i niepowodzeniami.
Dobór tematów pomógł poszerzyć moją wiedzę w zakresie zakupów.
Katarzyna Zyra
Pfizer
W dniach 26-27 listopada 2014 r., uczestniczyłem w Kongresie Windykacyjnym organizowanym przez firmę BMS, Sekcja „SKUTECZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM WINDYKACJI NA PRZYKŁADZIE RÓŻNYCH BRANŻ”. Spotkanie w pełni spełniło moje oczekiwania ze względu na bardzo precyzyjny dobór prelegentów, oraz omawianych przez nich tematów. Doceniam różnorodność firm, które brały udział w spotkaniu, wymiana doświadczeń z praktykami z różnych branż jest dużą wartością dodaną, ponadto spotkanie było okazją do dyskusji, otwartego dialogu i nawiązania nowych kontaktów. Plusem spotkania jest jego kameralna formuła i dobra organizacja ze strony zespołu BMS.
Rafał Mroczek
Skarbnica Narodowa
We wrześniu 2014 po raz drugi uczestniczyłam w spotkaniu poświęconym „Audytowi wewnętrznemu w praktyce”, organizowanym przez firmę BMS. Zachęciła mnie do tego obecność na poprzedniej edycji tego wydarzenia, które okazało się sukcesem i forma spotkania – merytoryczna wymiana doświadczeń wśród kameralnego grona praktyków, reprezentowanego przez kadrę menadżerską. Spotkanie okazało się być jeszcze lepszym niż się spodziewałam znając wysoki poziom poprzedniego wydarzenia. Organizacja, forma, zawartość merytoryczna – wszystko było przygotowane bardzo profesjonalnie, więc mogę z pewnością zarekomendować udział w spotkaniach organizowanych przez zespół BMS.
Karolina Czarnecka
PGNiG TERMIKA
Kongres Contact Center organizowany przez BMS to idealne miejsce na wymianę doświadczeń oraz weryfikację swoich kompetencji a także stopnia rozwoju organizacji, na tle innych.
Czas, spędzony w tak pozytywnej atmosferze wypełniony bardzo ciekawymi dyskusjami, jest wykorzystany bardzo efektywnie.
Można odnieść wrażenie, że uczestnicząc w tego rodzaju spotkaniach jest się w centrum świata Contact Center, gdyż na stosunkowo niewielkiej powierzchni zbierają się specjaliści najwyższej klasy!.
Anna Szkołut
Kredyt Inkaso
Uczestnictwo w spotkaniach organizowanym przez firmę BMS zawsze przynosi bardzo dużo inspiracji. Możliwość spotkania przedstawicieli z przeróżnych branż, poznanie ich, najlepszych praktyk i dyskusji to główne zalety tych spotkań.
Magdalena Śliwińska-Gibke
Orbis Accor Poland
Spotkanie dotyczące customer experience i programów lojalnościowych obfitowało w ciekawe prezentacje, interesujące case studies i doświadczonych prelegentów. Oprócz nowej wiedzy i inspiracji, zyskaliśmy również sieć wartościowych kontaktów biznesowych. Zdecydowanie warto wziąć udział w kolejnych warsztatach o tej tematyce!
Magdalena Śliwińska
Orbis Accor Poland
Miałem możliwość uczestniczyć w spotkaniu „Sponsoring jako niestandardowe narzędzie do promowania marki”, które odbyło się w dniach 24-25.02.2015 r., i mam bardzo pozytywne wrażenia z tego spotkania. Wszystko było super i była to fajna okazja do wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów z ciekawymi ludźmi.
Michał Piechocki
ARC Rynek i Opinia Sp. z o.o.
Konferencja „Jakość i Monitoring w Call/Contact Center” w której miałam okazję uczestniczyć 21 kwietnia 2015 była zorganizowana na bardzo wysokim poziomie – zarówno plan, treść merytoryczna oraz warsztatowa forma spotkania. Wszystkie te elementy sprzyjały wymianie doświadczeń oraz spostrzeżeń uczestników oraz prelegentów. Było to bardzo ciekawe spotkanie oraz możliwość spojrzenia na jakość i monitoring, również z perspektywy innych branży.
Marta Horyń
UPC Polska Sp. z o.o.
Spółka Cream Finance Poland, z przyjemnością rekomenduje udział w spotkaniach biznesowych organizowanych przez BMS. Interesujące tematy, rzetelne podejście organizatorów oraz możliwość dyskusji na tematy istotne dla branży rynku finansowego.
Patrycja Rajewicz
Cream Finance Poland
Zajęcia były niezmiernie ciekawe, merytorycznie – skarbnica wiedzy, prelegenci widać było, że są praktykami ( w szczególności pani mecenas Bernadeta Kasztelan-Świetlik, która zna działanie UOKiK’u z dwóch ujęć, czy też pan mecenas Wierzbicki) w pełni oddanymi temu, co robią.W przytaczanych casusach mogłam odnaleźć kwestie, które bezpośrednio, na co dzień dotyczą mojej firmy (opłaty półkowe).Widziałam po zachowaniu współuczestników, że wystąpienie dwóch prelegentów wzbudziło pewne niezadowolenie, ponieważ rozwinęli tematy z początku prezentacji, a czas umykał, dlatego na koniec zmuszeni byli „prześlizgnąć” się po tematach, które były interesujące dla wielu z nas. Cała sceneria hotelu InterContinental oraz posiłki serwowane przez te dwa dni sprzyjały wchłanianiu wiedzy.
Paulina Spodymek
Hochland Polska Sp.z o.o.
W grudniu 2015 r. miałam okazję wziąć udział w warsztatach organizowanych przez firmę BMS na temat efektywnej współpracy ze związkami zawodowymi.
Mam bardzo pozytywne wrażenia z tego spotkania:
– mieliśmy okazję wysłuchać interesujących prelekcji, a prowadzący prezentowali temat z różnych punktów widzenia
– także grupa uczestników była bardzo zróżnicowana i mieliśmy okazję podzielić się ze sobą doświadczeniami z różnych branż
– pod względem organizacyjnym również spotkanie było bez zarzutu.
Na pewno w przyszłości będziemy interesować się kolejnymi warsztatami organizowanymi przez firmę BMS.
Justyna Grzegorek
IKEA
Z dużą dozą ciekawości zgłosiłam się na spotkanie biznesowe poświęcone zagadnieniom dotyczącym „Jakości i monitoringu w CC”, które odbyło się 21 kwietnia. Zgłoszenie okazało się strzałem w 10. Mimo dużego doświadczenia, obecność na wydarzeniu pozwoliła mi poznać rozwiązania stosowane w zupełnie innych sektorach biznesu i zainspirowanie się nimi, co było dla mnie bardzo pozytywnym zaskoczeniem. Organizacja spotkania stała również na wysokim poziomie. Poprzeczka postawiona przez zespół BMS jest powieszona bardzo wysoko, liczę na równie dobre wydarzenie następnym razem.
Małgorzata Krupińska
IKEA