Referencje dotyczą szkolenia „Wystąpienia publiczne”. Trener bardzo dobrze i rzetelnie przygotowany, z ogromną wiedzą i doświadczeniem praktycznym. Szkolenie przeprowadzone w przyjaznej i konstruktywnej atmosferze. Wiele nowych technik, zasad, które przyczynią się do podniesienia jakości moich prezentacji.
Marta Szymańska
Danfoss Sp. z o.o.
Warsztaty „Umowy w dystrybucji III edycja” to profesjonalne spotkanie pod względem organizacyjnym i merytorycznym. Ważna i często niedoceniana tematyka została przedstawiona w bardzo interesujący sposób przez prelegentów dysponujących dużą wiedzą, zarówno w zakresie samego prawa, jak i praktyki jego stosowania. Licznie przedstawione przykłady z orzecznictwa często inicjowały żywą dyskusję, która była nie mniej istotna od samych prelekcji. Prowadzący spotkanie pozwolili uzyskać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań oraz udzielili cennych wskazówek dotyczących współpracy z sieciami dystrybucji.Czas spędzony na warsztatach zorganizowanych przez BMS był bez wątpienia trafioną inwestycją.
Marek Mokrzycki
Danfoss Sp. z o.o.
Warsztaty „Prawo Konkurencji w Praktyce”, zorganizowane przez spółkę BMS w dniach 02-03 lutego 2011 spełniły moje oczekiwania zrówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym.Omawiane zagadnienia były w sposób ciekawy prezentowane przez prelegentów-praktyków. Kameralna atmosfera warsztatów pozwoliła na swobodną wymianę poglądów pomiędzy uczestnikami i prelegentami.Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Agnieszka Stolarska
Wydawnictwo BAUER Sp.z o.o., Sp.k
Po raz pierwszy miałem przyjemność uczestniczyć w Kongresie HR, który odbył się 17 – 18 marca, w ścieżce poświęconej Programom rozwojowym i zarządzaniem talentami. Spotkanie zaskoczyło mnie otwartą i kameralną formą, gdzie każdy z praktyków z obszaru HR, miał mnóstwo możliwości by zabrać głos w burzy mózgów. Liczę, że kolejne spotkania również będą sprzyjać wymianie doświadczeń i inspiracji. Na plus zasługuje również wzorowa organizacja spotkania przez zespół BMS.
Piotr Palutkiewicz
PGNiG S.A.
Chcielibyśmy wyrazić uznanie dla organizatorów dwudniowych Warsztatów pt. „Elektroniczne Postępowanie Upominawcze (EPU)/Praktyczne wskazówki, postulaty, perspektywy”, które odbyły się w dniach 21-22 września 2011 r. w Warszawie. Konferencja, dzięki dobrej moderacji i praktycznym aspektom oraz świetnie dobranym ekspertom, w szczególności Przewodniczącego e-Sądu, przedstawiciela Ministerstwa Sprawiedliwości, ale również przedstawicieli Kancelarii Prawnych oraz Komorników Sądowych pozwoliła na ożywioną dyskusję praktyków nie tylko w kuluarach, ale i w trakcie spotkania.Z pewnością dyskusja w trakcie spotkania pozwoliła przybliżyć zarówno przedstawicielom Wymiaru Sprawiedliwości wątpliwości i problemy wierzycieli, z jakimi borykają się w codziennej pracy w stosowaniu EPU,a z pewnością umożliwi też zainteresowanym wierzycielom zgłaszanie Ministerstwu i e-Sądowi wniosków o dokonanie konkretnych usprawnień systemowych, a nawet zmianę projektu nowelizacji Ustawy Kodeks postępowania cywilnego i innych ustaw z sierpnia br.
Hubert Nogalski
PGNiG S.A.
W listopadzie 2013r miałem przyjemność uczestniczyć w kongresie Skuteczne Zarządzanie Działem Sprzedaży.
Formuła spotkania pozwalała w kameralnej atmosferze na prowadzenie otwartej dyskusji z prelegentami, wzajemną wymianę doświadczeń i spostrzeżeń. Jakość jak i zawartość merytoryczna prezentacji spełniła moje oczekiwania.
Do powyższego dodam bardzo sprawną organizację spotkania i zaangażowanie ze strony Organizatorów.
Szczerze polecam powyższy kongres, który jest okazją do wzbogacenia swojej wiedzy, nawiązania nowych kontaktów i znalezienia nowych inspiracji biznesowych
Marcin Hołda
Euro Bank S.A.
Konferencja “Prawne aspekty negocjowania umów handlowych” organizowana przez BMS w dniach 10-11.12.2013 r. była świetną okazją do wymiany doświadczeń oraz poszerzenie wiedzy na temat praktycznych rozwiązań stosowanych przy negocjowaniu i tworzeniu umów handlowych w innych firmach z branży FMCG. W mojej ocenie największymi atutem konferencji była możliwość otwartej dyskusji i omówienia konkretnych zagadnień praktycznych w gronie profesjonalistów „z obu stron stołu negocjacyjnego” – kupujących i sprzedających.
Zbigniew Kozik
Kofola S.A.
KONGRES HR 2014 VIII EDYCJA, który odbył się w dniach 15-16.04.2014 r. spełnił moje oczekiwania. Program był spójny i dobrany w sposób konsekwentny, a prowadzący poszczególne prezentacje przedstawili praktyczne rozwiązania funkcjonujące w ich firmach. Kameralna atmosfera sprzyjała otwartej dyskusji i wymianie doświadczeń, a zatem całość przypominała forum najlepszych praktyk rynkowych. Niewątpliwą zaletą był brak prezentacji typowo komercyjnych, co niestety zdarza się na konkurencyjnych konferencjach. Polecam – dla wszystkich praktyków HR jest to spory zastrzyk wiedzy i benchmarku.
Marcin Myszor
NAVO Orbico Sp. z o.o.
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom oraz bliższemu poznaniu. Firma BMS wykazała się wysokimi kompetencjami i doświadczeniem gromadząc tak znakomitych prelegentów w jednym miejscu.
Ewa Wronka
New Media Ventures
Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w konferencji poświęconej zagadnieniom zakupowym „JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SEKTOREM ZAKUPOWYM”.
Warsztatowa forma konferencji i wąskie grono zaproszonych specjalistów i managerów zakupowych z różnych branż, pozwoliły na aktywny udział wszystkich uczestników i wymianę doświadczeń i poglądów.
Pozytywnie zaskoczyła mnie sama otwartość uczestników w dzieleniu się nie tylko swoimi sukcesami ale i niepowodzeniami.
Dobór tematów pomógł poszerzyć moją wiedzę w zakresie zakupów.
Katarzyna Zyra
Pfizer
Dawno nie miałam okazji uczestniczyć w tak inspirującym spotkaniu. Dobór prelegentów, tematów oraz sama koncepcja kameralnych grup eksperckich była doskonałym forum do merytorycznych dyskusji i wymiany doświadczeń. Wyrazy uznania należą się również dla Organizatora za profesjonalną i przyjazną opiekę podczas dwudniowego spotkania.
Marica Pytlik-Żurek
YES Biżuteria
Spotkanie „Zarządzanie jakością i efektywnością w Call/Contact Center” to kameralne wydarzenie godne polecenia dla wszystkich osób, które poszukują inspiracji i różnorodnych rozwiązań do przemyślenia w kontekście swoich organizacji. Dzięki temu, że uczestniczą w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, przedstawia unikalną możliwość dowiedzenia się, jak pozornie te same obszary zarządzania efektywnością i jakością w obsłudze klientów w Call i Contact Centre są różnie realizowane w zależności od segmentu klientów i branży danej firmy. Jednocześnie bardzo istotna jest możliwość nawiązania nowych oraz odświeżenia istniejących, cennych kontaktów zawodowych i osobistych w nieformalnej atmosferze.
Anna Denier
DB Schenker Sp. z o.o.