Utrzymanie klientów – strategie oraz sposoby budowania lojalności : Programy Lojalnościowe & Customer Experience (25 – 26.10.2016r.)

okladka25 – 26 października 2016 r.

Warszawa, Hotel Sofitel Victoria

Zarezerwuj miejsce

 

SPOTKANIE BIZNESOWE

Wolne miejsca – 0
stan na dzień 20.10.2016

zapisz_bms  Formularz zgłoszenia
Wyślij swoje zgłoszenie on-line – oszczędzaj czas

kontakt_bms + 48 (22) 412 50 62
Codziennie w godzinach od 08.00 do 18.00

Wstęp

Program

Prelegenci

Rejestracja

Sponsorzy

Patroni

Drodzy Praktycy!

To jakie doświadczenia przekażemy nabywcom rzutuje później na postrzeganiu  firmy przez konsumenta. Na takie doświadczenie składa się wiele elementów – cena, obsługa, dostępność, możliwość kontaktu, uczciwość, rzetelność i wiele innych,

w zasadzie indywidualnych dla każdego klienta. Marka może istnieć w głowie odbiorców, jako coś pozytywnego co warto polecać, ale

w przypadku złych doświadczeń, coś co warto odradzić innym. Nie wszyscy zdają sobie sprawę, że tylko dzięki budowaniu lojalności klienta, dana organizacja może osiągnąć przewagę konkurencyjną. Sprawianie pozytywnego doświadczenia klientom powinno być zatem priorytetem dla każdej organizacji.

Jednym z najbardziej zaawansowanych narzędzi komunikacji i budowania więzi między marką a klientem są programy lojalnościowe. Każdy procent wzrostu lojalności klientów, ich skłonności do rekomendowania danej firmy, czy ponownego skorzystania z usługi przekłada się od razu na relatywnie duże pieniądze. W trakcie tego wyjątkowego spotkania macie Państwo możliwość otrzymania sprawdzonych rozwiązań, gotowych do zaimplementowania w swoich organizacjach!

Dzięki udziałowi w warsztacie będą mogli Państwo zdobyć praktyczną wiedzę na temat przygotowywania, realizacji

i funkcjonowania skutecznych programów lojalnościowych, a także dowiedzieć się jak doświadczeniem klienta zarządzają przedstawiciele firm, występujących w jednej z dwóch sekcji tematycznych do wyboru: Branży Finansowej i tzw. „Reszty Świata”

Dodatkowym punktem programu, będzie możliwość wzięcia udziału w wieczornym spotkaniu przy lampce wina. Jestem przekonana, że pozwoli to nam na umocnienie kontaktów biznesowych i kontynuację dyskusji w nieco mniej formalnej atmosferze:).

Zachęcam już dziś do zgłoszenia uczestnictwa. Liczba miejsc jest ściśle ograniczona.

Decyduje kolejność zgłoszeń !

Znajdź swoją drogę do sukcesu z BMS Polska !

BRANŻA FINANSOWA:

  • Pozytywne doświadczenie Klienta jako klucz do budowania lojalności – Credit Agricole Polska
  • Jak stworzyć kulturę organizacyjną skoncentrowaną na kliencie? – Citi Handlowy
  • Zderzenie oczekiwań klientów z możliwościami finansowymi firmy, czyli jak pogodzić ogień z wodą i sprawić, by wilk był syty i owca cała – BGŻ BNP Paribas S.A.
  • Jak przekonać sprzedawców pożyczek do sprzedaży ubezpieczeń, czyli program lojalnościowy w kanale B2B – SKOK Ubezpieczenia
  • Wygodny Bank – sposób na lojalizację klienta w Bankowości – Raiffeisen Polbank
  • Między percepcją a procesem: wyprzedzanie potrzeb i empatia jako klucz do poprawy satysfakcji Klienta w produktach i procesach – AXA Polska
  • Mierniki Customer Experience Management – mierzyć aby przewidywać, mierzyć aby motywować – PLUS BANK S.A.
  • Budowanie lojalności klientów poprzez budowanie doświadczeń zakupowych. – Branch Brothers

 

POZOSTAŁE BRANŻE

  • Wpływ Customer Experience na lojalność i do czego jest nam potrzebny Program Lojalnościowy – Centralny Ośrodek Informatyki
  • Gen Customer Experience. CX w PLAY jako droga do innowacji procesowych: wykorzystanie customer voice do wdrażania usprawnień w procesach na styku z klientem – PLAY
  • Segmentacja klientów jako narzędzie do spersonalizowanej komunikacji – TCHIBO
  • Programy lojalnościowe, akcje wspierające sprzedaż od strony Partnera (firmy współpracującej/dostarczającej nagród do programu) – Douglas Polska
  • Czy digitalizacja sektora usług sprzyja budowaniu lojalności klientów? – Virgin Mobile
  • Customer Effort Score – jaki wpływ na lojalność Twoich klientów ma Customer Service? InPost
  • Digitalizacja w programach lojalnościowych, czyli nagradzanie jeszcze nigdy nie było tak proste. – Up Bonus

 

!

W sekcji BRANŻE FINANSOWE najnowszymi case study podzielą się przedstawiciele firm: SKOK UBEZPIECZENIA, BNP PARSIBAS, CREDIT AGRICOLE, CITI HANLDOWY, REIFFAISEN BANK, PLUS BANK, BRANCH BROTHERS.

Natomiast w sekcji POZOSTAŁE BRANŻE: DOUGLAS, TCHIBO, CENTRALNY OŚRODEK INFORMATYKI, VIRGIN MOBILE, PLAY, INPOST, UPBONUS

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat prelegentów, ich doświadczenia jak również programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres: info@bmspolska.pl lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62

Koszt uczestnictwa jednej osoby w Spotkaniu wynosi:

3495 PLN + VAT

REGULAMIN:

  • Cena obejmuje:  prelekcje, materiały ze spotkania na nośniku elektronicznym, przerwy kawowe, lunch.
  • Przesłanie do BMS Group faksem lub pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia na konferencje BMS stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a BMS Group. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  • Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS Group.
  • Zgłaszający ma prawo do rezygnacji z udziału na warunkach określonych poniżej. Rezygnacji z udziału należy dokonać w formie pisemnej i przesłać listem poleconym na adres BMS Group.
  • W przypadku rezygnacji do dnia 25 sierpnia 2016r. zgłaszający zapłaci opłatę manipulacyjną wysokości 500 PLN + 23% VAT.
  • W przypadku rezygnacji po 25 sierpnia 2016r. zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej pomiędzy Zgłaszającym a BMS Group.
  • W przypadku nie dokonania płatności na dzień przed terminem spotkania, uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty 3495 PLN + VAT
  • W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału w spotkaniu, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  • Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  • W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  • Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia ze względu na limitowaną liczbę miejsc.
  • Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BMS Group Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BMS Group Sp. z o.o. oraz partnerów konferencji

up_l_bonus_rvb_141125

 

 

 

 

logo-bb-kolor-duze-bez-tla

 

 

 

 

 

 

 

 

fcc_fundacja_logo_pllogo_tm_nowePraca.pl_logo

 

logo_ccn 2mentora

scorise-logo_up-rgb_2