Warsztaty „Elektroniczne Postępowanie Upominawcze”, które odbyły się w dniach 21-22 września, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym i jakościowym. Prelegenci wykazali się wysokimi kwalifikacjami i w większości w sposób ciekawy oraz wyczerpujący dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem; również dyskusje ze współuczestnikami były inspirujące i pouczające. Na uwagę zasługują świetne materiały szkoleniowe oraz – co ważne – bardzo duże zaangażowanie ze strony samych Organizatorów.
Karolina Krasnodębska
mBank Hipoteczny
Uczestnictwo w spotkaniach organizowanym przez firmę BMS zawsze przynosi bardzo dużo inspiracji. Możliwość spotkania przedstawicieli z przeróżnych branż, poznanie ich, najlepszych praktyk i dyskusji to główne zalety tych spotkań.
Magdalena Śliwińska-Gibke
Orbis Accor Poland
Spotkanie dotyczące customer experience i programów lojalnościowych obfitowało w ciekawe prezentacje, interesujące case studies i doświadczonych prelegentów. Oprócz nowej wiedzy i inspiracji, zyskaliśmy również sieć wartościowych kontaktów biznesowych. Zdecydowanie warto wziąć udział w kolejnych warsztatach o tej tematyce!
Magdalena Śliwińska
Orbis Accor Poland
Byłam uczestniczką Kongresu Prawnego & Compliance XII edycja. Wysoko oceniam przygotowanie organizacyjne tego Kongresu oraz dobór tematów. Liczę na kontynuację tych spotkań w kolejnych latach.
Anna Molenda
ACCENTURE
Doskonała platforma dla praktyków do wymiany doświadczeń, inspirujący prelegenci, warsztatowa atmosfera.
Patrycja Kasprzyk
Volkswagen Poznań
W lutym 2017 r.,miałam możliwość wzięcia udziału w szkoleniu „Magia Wystąpień Publicznych”. Polecam je wszystkim, którzy lubią proste i skuteczne rozwiązania. A jest nim: trening, trening, trening. W dobrej przyjaznej atmosferze, z informacją zwrotną, która pomaga skutecznie eliminować błędy. Podziękowania dla Piotra oraz pozostałych uczestników, szczególnie Huberta ,którego pasja i entuzjazm zarażała wszystkich.
Katarzyna Znojek
Lesaffre Polska S.A.
"Programy Lojalnościowe & Customer Experience”, to bardzo ciekawe i pełne ciekawych i wartościowych przykładów z rynku. To świetne połączenie wiedzy i praktyki, które przekłada się na jakość spotkań.Wszystkim praktykom marketingu rekomenduję udział w spotkaniach organizowanych przez firmę BMS.
Kamila Kierzek
Euromaster / Grupa Michelin
Po raz pierwszy wzięłam udział w spotkaniu organizowanym przez firmę BMS.
Spotkanie”Raportowanie w Call/Contact Center”, które odbyło się 11 grudnia 2013 r., zostało przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie zarówno od strony organizacyjnej, jak i pod względem merytorycznym. Do najistotniejszych zalet warsztatów zaliczam wiedzę i doświadczenie prowadzących oraz otwartą formułę umożliwiającą swobodną wymianę poglądów.
Bożena Popowska
Indykpol S.A.
Kongres Contact Center organizowany przez BMS to idealne miejsce na wymianę doświadczeń oraz weryfikację swoich kompetencji a także stopnia rozwoju organizacji, na tle innych.
Czas, spędzony w tak pozytywnej atmosferze wypełniony bardzo ciekawymi dyskusjami, jest wykorzystany bardzo efektywnie.
Można odnieść wrażenie, że uczestnicząc w tego rodzaju spotkaniach jest się w centrum świata Contact Center, gdyż na stosunkowo niewielkiej powierzchni zbierają się specjaliści najwyższej klasy!.
Anna Szkołut
Kredyt Inkaso
We wrześniu 2014 uczestniczyłam w Konferencji „Audyt Wewnętrzny w praktyce VI edycja”. Ogromną zaletą tego spotkania była jego formuła, czyli prlegenci, którzy są praktykami z dużym doświadczeniem w różnych branżach i strukturach organizacyjnych biznesu oraz niezbyt duża grupa uczestników. Taka formuła daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń oraz aktywnego udziału uczestników w spotkaniu, którzy mogą w trakcie zadawać pytania, dzielić się swoimi obserwacjami i wątpliwościami. Konferencja daje też możliwość osobistego poznania i nawiązania kontaktów ze specjalistami w obszarze, który nas interesuje. Zakres omawianych tematów był bardzo specyficzny i niestandardowy, co w mojej ocenie daje uczestnikom możliwość pozyskania wiedzy, która nie jest ogólnie dostępna, bądź trudna do zdobycia w sposób szybki i prosty.
Polecam kolejne edycje konferencji w tym zakresie.
Ewa Szczepanowska-Taszycka
PepsiCo Poland
Podczas „Warsztatu dla HR – dodaj skrzydeł swoim HR’owcom”, które odbyło się dnia 7 marca 2017 r. była ciekawa tematyka, interesujące dyskusje i inspirujące rozwiązania. W tego typu warsztatach miałam przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy i nie zawiodłam się. Wydarzenie zostało bardzo profesjonalnie zorganizowane. Cenna wymiana doświadczeń między uczestnikami i prelegentami, była ogromnym plusem warsztatów i z pewnością zaowocuje. Gorąco polecam!
Jagoda Piechocka
Verita HR Polska