W dniach 21-22 listopada 2019 r. miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji dotyczącej „Digitalizacji działu HR”, która było dla mnie szansą na poszerzenie wiedzy na temat możliwości usprawnienia obszarów HR, pokazała trendy na rynku pracy. Ciekawi prelegenci, praktycy z obszaru HR, zaprezentowali rozwiązania, które zaczęli już stosować w swoich organizacjach, przekazali plusy i minusy wprowadzonych rozwiązań. Forma prowadzonego spotkanie dała możliwość wymiany doświadczeń, opinii i była inspiracją do zmian. Bardzo dobra organizacja konferencji, zarówno komunikacja, wybór miejsca spotkania oraz wszechstronna pomoc to zasługa zespołu BMS.
Ania Nowak
ArcelorMittal Poland
Warsztaty „Elektroniczne Postępowanie Upominawcze”, które odbyły się w dniach 21-22 września, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym i jakościowym. Prelegenci wykazali się wysokimi kwalifikacjami i w większości w sposób ciekawy oraz wyczerpujący dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem; również dyskusje ze współuczestnikami były inspirujące i pouczające. Na uwagę zasługują świetne materiały szkoleniowe oraz – co ważne – bardzo duże zaangażowanie ze strony samych Organizatorów.
Karolina Krasnodębska
mBank Hipoteczny
Konferencja budująca relacje prelegentów ze słuchaczami już od pierwszych chwil spotkania, dająca szerokie możliwości wymiany doświadczeń. Bardzo dobrze dobrani moderatorzy, efektywnie kreujący dyskusję uczestników spotkania. Wspaniała organizacja i wyjątkowa, ciepła atmosfera, to spotkanie organizowane przez pasjonatów i wysokiej klasy specjalistów tematyki Call Centre. Polecam każdej osobie, która chce się dowiedzieć więcej i nauczyć jak po mistrzowsku zarządzać jednym z najtrudniejszych obszarów organizacji – „ Obsługą Klienta”.
Monika Kaczmarek
Verint Systems UK Limited
W dniach 17-18 Stycznia 2017 roku miałam przyjemność wzięcia udziału w spotkaniu ,,Praktyczne Aspekty Prawa Pracy”. Bardzo profesjonalne, przystępne i przede wszystkim praktyczne przedstawienie tematów. Podczas spotkania zdobyłam dużo informacji praktycznych i wiedzę, która pozwoli mi na bezproblemowe poruszanie się w obszarach mojej pracy. Otrzymałam praktyczne wskazówki jak zachować się w obliczu problemu mobbingu, jak temu przeciwdziałać. Sposób prowadzenia spotkania był niezwykle interesujący a uczestnicy mieli możliwość aktywnego uczestniczenia w spotkaniu. Nabyta wiedza zdecydowanie przyda mi się w codziennej pracy. Przedstawione tematy były bardzo ciekawe i pozwoliły usystematyzować moje spostrzeżenia. Spotkanie wzbudziło we mnie optymistyczne nastawienie do negatywnych sytuacji, otworzyło na nowe sposoby prezentowania problemów. Wystąpienia prelegentów były bardzo interesujące a sposób przekazania informacji na najwyższym poziomie.
Monika Brzezińska
HARIBO Sp. z o.o.
Konferencja „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” pozwoliła mi jako dostawcy rozwiązań technologicznych spojrzeć na problematykę systemów CC z perspektywy ich codziennej pracy operacyjnej. To fantastyczne poszerzenie horyzontów. Prelegenci zachęcali do dyskusji i konferencja z założenia, przekształciła się w niezwykle interesujące warsztaty.Dobór prelegentów był przemyślany a przedstawione przez nich doświadczenia i tezy , choć czasem kontrowersyjne, stanowią trudną do przecenienia wartość dla mojej codziennej pracy.
Maciej Parvi
Avaya
Kongresy „Zarządzanie Call/ Contact Center”, który odbył się w dniach 18-19 października, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym, organizacyjnym jak i jakościowym. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty i zorientowany na potrzeby uczestników. Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Bartłomiej Sędek
Arteria S.A.
„VII edycja Kongresu Windykacyjnego, który odbył się w dniach 18-19 marca 2015 r., była doskonałą możliwością na poszerzenie wiedzy praktycznej z zakresu windykacji. Ogromną dodaną kongresu byli zarówno uczestnicy jak i prelegenci, którzy wykazali się szeroką wiedzą w temacie windykacji. Doceniam również profesjonalną oprawę konferencji jaką wykonała firma BMS Polecam Gorąco
Sylwia Nowak
Arvato Polska
25-26.03.2014 uczestniczyłem w konferencji „Zarządzanie działem IT”. Na konferencji zostało poruszonych kilka interesujących mnie tematów jak np. zarządzanie urządzeniami mobilnymi czy współpraca z dostawcami. Wszystkie prezentacje były prowadzone przez osoby mające spore doświadczenie w tych tematach. Największą jednak zaletą konferencji była wymiana opinii i dyskusja pomiędzy uczestnikami konferencji. Mniejsza skala wydarzenia i odpowiedni dobór osób wyróżnił tę konferencję spośród innych tego rodzaju.
Krystian Brydzki
Arvato Polska
W dniu 16 marca 2016 roku miałam ogromną przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym „HR Business Partner w organizacji” zorganizowanym przez firmę BMS.Tematyka spotkania spełniła moje wszystkie oczekiwania. Prelegentami były osoby z bogatym doświadczeniem i wyróżniały się szeroką wiedzą z prezentowanej tematyki. Organizator zadbał o doskonałą atmosferę spotkania i o najdrobniejsze szczegóły, które miały wpływ na ogólny jego odbiór. Organizator był wrażliwy na wszystkie potrzeby uczestników i reagował na nie. Wszystkim osobom zainteresowanym tematyką i obszarem HR polecam wzięcie udziału spotkaniach organizowanych przez BMS.
Marta Stępkowska-Pittner
Zelmer S.A.
Miałem ogromną przyjemność brać udział w listopadowej konferencji organizowanej przez Firmę BMS, dotyczącej optymalizacji kosztów zakupów. Spotkanie przerosło moje oczekiwania a głównymi czynnikami decydującymi o sukcesie tego przedsięwzięcia były m.in.:
– relatywnie niewielka ilość uczestników co pozwoliło stworzyć kameralną atmosferę i sprzyjało otwartej dyskusji
– udział praktyków z różnych branż, co stworzyło możliwość dzielenia się doświadczeniami z różnych obszarów
– bardzo przejrzysty harmonogram warsztatów
– mało teorii a dużo ciekawych rozmówSerdecznie polecam udział w warsztatach organizowanych przez BMS.
Marcin Chmielecki
Zelmer S.A.
Udział w konferencji BMS „Rekrutacja i Onboarding” był dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. To była pierwsza konferencja tej firmy, w której wzięłam udział i okazała się dużym zaskoczeniem ze względu na konwencję spotkania. Nieduża grupa uczestników, atmosfera sprzyjająca wymianie dobrych praktyk i nawiązaniu ciekawych kontaktów biznesowych, moderator dyskusji pochodzący z biznesu – to największe atuty konferencji. Spotkania tego typu polecam szczególnie praktykom biznesowym, którzy zainteresowani są poznaniem najnowszych trendów HR w konwencji wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami w szerokim przekroju rynkowym.
Aleksandra Wielgus
Coca-Cola HBC Polska
Spółka Cream Finance Poland, z przyjemnością rekomenduje udział w spotkaniach biznesowych organizowanych przez BMS. Interesujące tematy, rzetelne podejście organizatorów oraz możliwość dyskusji na tematy istotne dla branży rynku finansowego.
Patrycja Rajewicz
Cream Finance Poland