JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SEKTOREM ZAKUPOWYM? (23-24.09.2015)

okladka - zakupy BMS Polska

23-24 września 2015 r.,

Warszawa, Hotel Westin

Zarezerwuj miejsce

 

najświeższe case studies, gotowe rozwiązania, praktyczne aspekty

Wolne miejsca – 13
stan na dzień 08.07.2015

zapisz_bms  Formularz zgłoszenia
Wyślij swoje zgłoszenie on-line – oszczędzaj czas

kontakt_bms + 48 (22) 412 50 62
Codziennie w godzinach od 08.00 do 18.00

Wstęp

Program

Prelegenci

Rejestracja

Partnerzy

Drodzy praktycy,

Badając rynek oraz analizując minione wydarzenia związane z zakupami w naszym kraju, prawdopodobnie temat zakupów jest wart stworzenia  platformy wymiany doświadczeń dla praktyków. Program nadchodzącego wydarzenia, w który za chwilę się Państwo zagłębicie oparłem o dziesiątki wartościowych rozmów z Dyrektorami, Menadżerami oraz Specjalistami reprezentującymi działy zakupów. Niezwykle cenne sugestie Ekspertów sprawiły, iż udało się spojrzeć na wiele aspektów zakupowych przez pryzmat różnych branż. Tak wielu praktyków z rożnych dziedzin wyraziło pragnienie wzbogacenia tego programu swoim wystąpieniem i w tym roku  stworzyliśmy wspólnie dwudniowy, net-workingowy warsztat zakupowy. Podczas prelekcji przedstawiciele m.in. koncernów produkcyjnych, sektora FMCG, potentatów przemysłowych, rozjaśnią specjalnie dla Państwa kwestie, które oparte są o praktykę. Być Może dzięki temu uda się zaoszczędzić  czas i pieniądze w najbliższej przyszłości. Zamiast kierować się metodą prób i błędów otrzymacie Państwo sprawdzone, odnoszące na co dzień sukcesy, gotowe rozwiązania oraz co równie ważne – inspiracje. Podczas Kongresu przedstawionych zostanie aż osiem business case’ów od bardzo dobrze prosperujących firm na rynku. Rozbieżność tematyczna pomoże Państwu dopasować tematykę prelekcji do poszczególnych aspektów składających się na całość działu zakupowego.  Mam nadzieje, że  takiego rodzaju event dla ekspertów chcących ciągle czerpać inspirację, poznawać nowe innowacyjne metody, wiąże się  obowiązkową obecnością.

Do zobaczenia na spotkaniu!

Marcin Dominowski

Project Manager
marcin.dominowski@bmspolska.pl

 

Zapraszam do współpracy w zakresie
Promocji, Reklamy, Sponsoringu:
Kamila Biarda
Sponsorship Manager
kamila.biarda@bmspolska.pl

Zarządzanie zmianą na przykładzie wdrożenia systemu zakupowego.

Współpraca zakupów z produkcją i sprzedażą – jak planować by skuteczniej obsługiwać klientów i jednocześnie kontrolować zapasy oraz koszty?

Oszczędności kosztów wynikających z zabezpieczenia przedsiębiorstwa przed ryzykiem walutowym, surowcowym i ryzykiem stopy procentowej.

Efekty globalizacji w nowoczesnym handlu detalicznym – szansa na zagrożenie?

Skuteczne wprowadzanie nowych dostawców do systemu zakupowego.

Przetarg na zakup mebli i wyposażenie biura w ramach przeprowadzki do nowej lokalizacji.

Współpraca zakupów lokalnymi z globalnymi.

Aukcje elektroniczne jako narzędzie negocjacji.

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres:  info@bmspolska.pl lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62.

W roli prelegentów pojawią się wybitni eksperci jak i wieloletni praktycy z takich firm jak: Nationale Nederlanden, AC S.A, GlaxoSmithKline, TMS Brokers, Tesco, Provident, BSH Technik Polska, Synthos S.A

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat prelegentów, ich doświadczenia jak również programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres: info@bmspolska.pl lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62

Koszt uczestnictwa jednej osoby w Spotkaniu wynosi:

2995 PLN + VAT przy rejestracji do 17 lipca 2015 r.

3495 PLN + VAT przy rejestracji po 17 lipca 2015r.

REGULAMIN:

  • Cena obejmuje:  prelekcje, materiały  warsztatowe, przerwy kawowe, lunch.
  • Przesłanie do Business Media Solutions faksem lub pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a Business Media Solutions. Faktura pro forma jest standartowo wystawiana i wysyłana faksem po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  • Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z Business Media Solutions.
  • W przypadku, gdy zgłaszający dokona rejestracji formularza przed 17 lipca 2015r., jednakże nie dokona wpłaty przed terminem Warsztatów, koszt uczestnictwa jednej osoby wynosi 3495 PLN + Vat.
  • Zgłaszający ma prawo do rezygnacji z udziału na warunkach określonych poniżej. Rezygnacji z udziału należy dokonać w formie pisemnej i przesłać listem poleconym na adres Business Media Solutions.
  • W przypadku rezygnacji do dnia 17 lipca 2015 r. zgłaszający zapłaci opłatę manipulacyjną wysokości 500 PLN + 23% VAT.
  • W przypadku rezygnacji po 24 lipca 2015 r. zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej pomiędzy Zgłaszającym a Business Media Solutions.
  • W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału w spotkaniu, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  • Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  • W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba wskazana przez Zgłaszającego.
  • Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia ze względu na limitowaną liczbę miejsc.
  • Wysyłając zamówienie zgadzam się na umieszczenie moich danych osobowych w bazie danych spółek należących do BUSINESS MEDIA SOLUTIONS Sp. z o.o. oraz pozostałych partnerów konferencji na ich przetwarzanie dla potrzeb marketingowych, zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny a podającemu przysługuje prawo wglądu do tych danych, jak i możliwość ich poprawiania.
  • Wyrażam zgodę na otrzymywanie pocztą elektroniczną informacji handlowych, w tym e-mailingów i newsletterów wysyłanych przez Spółki należące do BUSINESS MEDIA SOLUTIONS Sp. z o.o. oraz partnerów konferencji

logo_bpmstandard

BPMstandard.pl to centrum wiedzy i informacji w zakresie zarządzaniaprocesami biznesowymi (Business Process Managament,BPM) i zagadnień powiązanych. Serwis prezentuje treści z otoczenia biznesowego i naukowego BPM, dzięki czemu znajdują one szerokie grono czytelników, m.in. właścicieli firm, kadry zarządzającej, analityków, architektów, konsultantów, członków zespołów zarządzania procesami. Misją portalu jest dostarczanie czytelnikom szerokiej, uporządkowanej, rzetelnej i praktycznej wiedzy oraz informacji z zakresu procesów biznesowych.

 

logistyczny.com

Portal logistyczny.com jest odpowiedzią dla osób szukających informacji i wiedzy z zakresu logistyki, transportu, magazynowania, dystrybucji. W sposób przejrzysty i merytoryczny prezentuje wydarzenia ze świata logistyki, umożliwia szybki dostęp do wiedzy potrzebnej na co dzień.

Dzięki nieograniczonym możliwościom ekspozycji w szeroki sposób i zawsze na czas prezentuje to co w branży najważniejsze i najistotniejsze.

Eurologistics

 

 

 

 

EUROLOGISTICS – istnieje na rynku wydawniczym od 2000 roku działając w obszarze mediowym, biznesowym, konferencyjnym i szkoleniowym.

MISJĄ EUROLOGISTICS jest dostarczanie praktycznej wiedzy i upowszechnianie dobrych praktyk związanych z zarządzaniem łańcuchem dostaw oraz informowanie o trendach i innowacyjnych rozwiązaniach w branży TSL.

EUROLOGISTICS to:

  • Wydawca czterech tytułów branżowych: Eurologistics, Logistyka Produkcji, Truck & Business Polska, FlotaAutoBiznes,
  • Wydawca pięciu serwisów internetowych: log24.pl, eurologistics.pl, logistyka-produkcji.pl, truck-business.pl, fab.com.pl
  • Współtwórca pięciu programów badawczych rynku:  Operator Logistyczny Roku, Top1500 Najbardziej efektywnych firm logistyczno-transportowych, Barometr logistyki i transportu, Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu, Produkcji, Supply Chain Designer
  • Organizator ponad 30 konferencji i warsztatów szkoleniowych rocznie