Świetna okazja do wymiany informacji z praktykami z rynku. Serdecznie polecam. Dobra organizacja i fajne miejsce to dodatkowe plusy.
Paweł Ejzert
mBank
Polecam spotkania w gronie specjalistów tej samej materii. Zawsze można zabrać coś wartościowego dla siebie. Na konferencjach możemy sobie wyrobić zdanie na jakiś temat a bardzo często poruszane zagadnienia nas inspirują. To jest ogromna ich wartość. Dodatkowo, bardzo ciekawe są kuluarowe dyskusje.
Agnieszka Kosiorkiewicz
mBank
Miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniach poświęconych tematyce Call / Contact Center organizowanych przez zespół BMS w dwóch rolach, jako prelegent, jak i uczestnik spotkania. Uważam, że to właśnie wydarzenia tego rodzaju najbardziej stymulują rozwój osób biorących udział w takim brainstormingu, poprzez zainspirowanie się stosowanymi rozwiązaniami w innych organizacjach, często z zupełnie innego sektora. Podczas warsztatów jest zarówno czas, by w grupie przedyskutować główne zagadnienia, jak i możliwość swobodnej rozmowy w kuluarach. Dodatkowo organizatorzy wykazują najwyższy profesjonalizm w sprawach organizacyjno-logistycznych. Z czystym sumieniem mogę polecić wydarzenia organizowane przez BMS.
Lidia Omen-Wiącek
mBank
Po raz pierwszy uczestniczyłam w kongresie CC organizowanym w dniach 15-16.10.2014 r. przez firmę BMS. Spotkanie zostało przygotowane i przeprowadzone w pełni profesjonalnie zarówno pod względem organizacji jak i treści merytorycznej. Szerokie omówienie tematu „Rekrutacja jako skuteczne narzędzie do przeciwdziałania rotacji i absencji w CC”, oparte na konkretnych praktycznych przykładach, było podstawą do ciekawej dyskusji i wymiany poglądów, co niewątpliwie było największym atutem tego spotkania.
Sylwia Stasiak
mBank
Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w konferencji poświęconej zagadnieniom zakupowym „JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SEKTOREM ZAKUPOWYM”.
Warsztatowa forma konferencji i wąskie grono zaproszonych specjalistów i managerów zakupowych z różnych branż, pozwoliły na aktywny udział wszystkich uczestników i wymianę doświadczeń i poglądów.
Pozytywnie zaskoczyła mnie sama otwartość uczestników w dzieleniu się nie tylko swoimi sukcesami ale i niepowodzeniami.
Dobór tematów pomógł poszerzyć moją wiedzę w zakresie zakupów.
Katarzyna Zyra
Pfizer
Polecam, warsztat ciekawy. Dobrze wykorzystany czas, pozwalający na uświadomienie sobie, nad jakimi aspektami pracy z zespołem warto pracować i co ważne - przekazywane wskazówki dostosowane do konkretnej sytuacji każdego z uczestników warsztatu.
Justyna Dudzińska
Orlen
Szkolenie „Zmniejszenie rotacji pracowników w firmy” było bardzo profesjonalne. Trener wykazał się olbrzymią wiedzą i popierał je doświadczeniem. Sposób przekazania był angażujący uczestników, zachęcający do dyskusji i pozwalający na nowo odkryć rzeczy, które są niby znane, ale czy stosowane w codziennym życiu…. No właśnie, to szkolenie powiedziało, że warto stosować dobre praktyki. Proponuję zachęcać managerów do udziału w tym szkoleniu, bo działy HR mają już dużą świadomość wszystkich tych działań. Gratulacje dla trenera, który w wyjątkowy sposób zachęcał nas do aktywnego uczestnictwa i dzielenia się wiedzą.
Agnieszka Zasińska
WELCOME Airport Services Sp. z o.o.
Warsztat uświadomił mi jaki wpływ na zespół ma lider, jego stereotypy i przekonania. Po szkoleniu wychodzę z przemyśleniami, co powinnam zmienić, by stać się liderem, który wspiera i motywuje do rozwoju swoich pracowników
Agnieszka Bogucka
VIGO System
Kongres Call Contact Center i Customer Experience organizowany przez BMS jest wartościowym doświadczeniem. W warsztatach biorą udział praktycy z różnych biznesów, co daje możliwość wymiany doświadczeń, wzajemnej inspiracji nowymi, skutecznymi rozwiązaniami. W atmosferze zaufania i szczerości można poddać do dyskusji zagadnienie, problem i skorzystać z pomocy ekspertów. Podczas każdej prezentacji wywiązywała się żywa, merytoryczna dyskusja nawiązująca, a co więcej pogłębiająca dany temat. Dużą wartością dodaną są również nieformalne rozmowy korytarzowe i networking.
Tomasz Skibiński
Bank BPH
Gorąco polecam!!! Prowadzący otwarty na dyskusje, doskonale przygotowany merytorycznie, widać bogate doświadczenie w praktyce. Kolejny istotny element to wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami z różnych branż. Bardzo inspirujace doświadczenie.
Mirosław Gachowski
Bank BPH
We wrześniu 2014 uczestniczyłam w Konferencji „Audyt Wewnętrzny w praktyce VI edycja”. Ogromną zaletą tego spotkania była jego formuła, czyli prlegenci, którzy są praktykami z dużym doświadczeniem w różnych branżach i strukturach organizacyjnych biznesu oraz niezbyt duża grupa uczestników. Taka formuła daje możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń oraz aktywnego udziału uczestników w spotkaniu, którzy mogą w trakcie zadawać pytania, dzielić się swoimi obserwacjami i wątpliwościami. Konferencja daje też możliwość osobistego poznania i nawiązania kontaktów ze specjalistami w obszarze, który nas interesuje. Zakres omawianych tematów był bardzo specyficzny i niestandardowy, co w mojej ocenie daje uczestnikom możliwość pozyskania wiedzy, która nie jest ogólnie dostępna, bądź trudna do zdobycia w sposób szybki i prosty.
Polecam kolejne edycje konferencji w tym zakresie.
Ewa Szczepanowska-Taszycka
PepsiCo Poland
Ciekawe szkolenie ukazujące inspirująco szerokie granice definicji Kaizen.
Paweł Szczepański
Polpharma
Zdecydowanie polecam!!! Dla każdego lidera zespołu rozproszonego.
Lucyna Jędrzejewska
Polpharma
Szkolenie z Panem Andrzejem Różańskim uświadomiło mi jakie są moje mocne strony, a co muszę poprawić podczas wystąpień publicznych. Miła atmosfera i zapewniony komfort uczestnikom szkolenia.
Magdalena Biegaj
Zakłady Farmaceutyczne UNIA
Bardzo dobre (konkretne i merytoryczne) szkolenie dla osób przygotowujących wystąpienia publiczne. Kameralne warunki, bardzo dobry kontakt z innymi uczestnikami i trenerem. Można ćwiczyć bez obaw i tremy.
Ewa Golańska-Dutka
Zakłady Farmaceutyczne UNIA
W dniach 26-27 listopada 2014 r., uczestniczyłem w Kongresie Windykacyjnym organizowanym przez firmę BMS, Sekcja „SKUTECZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM WINDYKACJI NA PRZYKŁADZIE RÓŻNYCH BRANŻ”. Spotkanie w pełni spełniło moje oczekiwania ze względu na bardzo precyzyjny dobór prelegentów, oraz omawianych przez nich tematów. Doceniam różnorodność firm, które brały udział w spotkaniu, wymiana doświadczeń z praktykami z różnych branż jest dużą wartością dodaną, ponadto spotkanie było okazją do dyskusji, otwartego dialogu i nawiązania nowych kontaktów. Plusem spotkania jest jego kameralna formuła i dobra organizacja ze strony zespołu BMS.
Rafał Mroczek
Skarbnica Narodowa