W ostatnim czasie byłem uczestnikiem spotkania „ZAKAZANE POROZUMIENIA RYNKOWE”. W mojej ocenie spotkanie było zorganizowane na bardzo wysokim poziomie merytorycznym, jak również organizacyjnym. Prelegenci w sposób wyczerpujący przybliżyli nie tylko zagadnienia teoretyczne związane z przedmiotem wykładów, ale również poparli je wieloma cennymi wskazówkami praktycznymi. W trakcie poszczególnych wystąpień, uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań, jak również prowadzenia dyskusji z prelegentami, co niewątpliwie pozwoliło na głębsze zrozumienie omawianych zagadnień.Mając na względzie powyższe, mogę polecić szkolenia i warsztaty organizowane przez BMS.
Radosław Sobkowiak
CEDC International Sp. z o.o.
Po raz kolejny miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu organizowanym przez firmę BMS. Tym razem było to szkolenie z Facylitowania. Z czystym sumieniem mogę to szkolenie polecić każdemu kto szuka różnych technik na prowadzenie spotkań. Co mi się podobało najbardziej? Świetnie przygotowany trener, forma warsztatowa- teorii było niewiele, za to praktyki mnóstwo, praktyczna wiedza i zastosowanie w pracy. Polecam!
Monika Sabat
AmRest Sp. z o.o.
W listopadzie miałam okazje uczestniczyć w konferencji organizowanej przez BMS dotyczącej optymalizacji kosztów zakupów. Musze przyznać ze wydarzenie to przerosło moje oczekiwania. Co na to wpłynęło?
-Kameralna atmosfera, dzięki której komunikacja między Uczestnikami była bardzo efektywna, co także wpłynęło na wymianę doświadczeń
-Zróżnicowane tematy wystąpień, dzięki czemu można poszerzyć wiedzę poza swój obszar pracy i zdobyć wiele cennych informacji
-Świetna logistyka spotkania
Polecam wszystkim!
Monika Sabat
AmRest Sp. z o.o.
We wrześniu 2014 r. uczestniczyłam w spotkaniu z zakresu ochrony danych osobowych i tajemnicy przedsiębiorstwa organizowanym przez firmę BMS. Spotkanie było na bardzo wysokim poziomie – jego prelegentami byli nie tylko specjaliści z danego zakresu, ale co bardziej istotne prawnicy – praktycy będący blisko businessu i przedstawiający temat nie tylko od strony teoretycznej, ale też proponujący konkretne rozwiązania. Ponadto sama organizacja spotkania przez BMS, była jak zwykle dopięta na ostatni guzik.
Anna Węglowska
AmRest Sp. z o.o.
Jestem niezwykle zadowolony z udziału w organizowanym przez BMS spotkaniu „Ochrona danych osobowych i informacji w przedsiębiorstwie, które miało miejsce w hotelu Sheraton w dniach 17-19.09.2014. Prelegenci wykazali się dużą znajomością teorii i praktyki a wymiana zdań z uczestnikami w otwartej formie świetnie się sprawdziła. Trudno mieć też zastrzeżenia do strony organizacyjnej – wszystko przebiegło sprawnie i gładko. Polecam spotkania organizowane przez firmę BMS.
Aleksander Krawczyk
AmRest Sp. z o.o.
Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych przez firmę BMS, które odbyły się w dniach 17–18 marca 2017r., w hotelu Hilton w Warszawie „DODAJ SKRZYDEŁ SWOIM HR’owcom”. Spotkanie było okazją do inspirującej wymiany doświadczeń, przedstawionych bardzo ciekawie, gdzie każdy z praktyków z obszaru HR, miał mnóstwo możliwości by zabrać głos w burzy mózgów. Była to okazja do poznania wielu ciekawych rozwiązań z zakresu HR. Liczę, że kolejne spotkania również będą sprzyjać wymianie doświadczeń i inspiracji. Na plus zasługuje również wzorowa organizacja spotkania przez zespół BMS.
Monika Lewandowska
Marwit
Wartościowe spotkanie w gronie praktyków HR, poszerzające wiedzę nt. rozwiązań i narzędzi z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi implementowanych w rzeczywistości organizacyjnej, uwzględniających specyfikę danej firmy i branżowość. Przyjazna, warsztatowa formuła spotkania, stwarzająca możliwość wymiany opinii, wzajemnej współpracy i inspiracji. Świetna organizacja konferencji, na którą złożyła się wzorcowa komunikacja wydarzenia i przyjazne miejsce spotkania. Bardzo dziękuję za te wspólne dwa dni.
Jolanta Bartkowiak-Stawska
Orange
Bardzo ciekawe spotkanie. Duża różnorodność branż, sposobów podejścia – sporo inspiracji, możliwość benchmarków rozwiązań. Bardzo dziękuję.
Dorota Ostrowska
Orange
Spotkanie pod względem organizacyjnym było profesjonalnie przygotowane. Przyjazna formuła do przekazania informacji oraz miła atmosfera. Ciekawi i merytoryczni prelegenci.
Monika Kowalczyk
Orange
Kongres, w którym miałem przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy, to doskonała okazja na wymianę doświadczeń pomiędzy przedstawicielami branży Call Center. Możliwość poznania wdrożonych i już sprawdzonych rozwiązań, stosowanych przez praktyków, ugruntowuje i poszerza posiadaną wiedzę specjalistyczną. Bardzo cenne jest doświadczenie, że na co dzień borykamy się z podobnymi problemami, które można jednak z powodzeniem rozwiązywać. Jest to możliwe dzięki skutecznie wdrażanym projektom i inicjatywom, które były prezentowane przez doskonale przygotowanych prelegentów. Ze spotkania wyjechałem z głową pełną wiedzy i pomysłów, a najlepsze praktyki już teraz wykorzystuje na co dzień w swojej pracy. Choć specyfika naszej pracy bywa czasami różna, to wiele rozwiązań jest uniwersalnych i możliwych do wdrożenia niemal w każdym Call Center, bez względu na skalę jego funkcjonowania. Już teraz szykuję się do kolejnej edycji. Serdecznie dziękuję i gorąco polecam!
Marcin Jakubiec
Orange
Konferencja dotycząca „Zarządzania talentami” zorganizowana przez BMS, była doskonałym miejscem na wymianę doświadczeń i prowadzenie otwartej dyskusji na temat sukcesów i wyzwań jakie stoją przed firmami, w tym obszarze. Dużą wartością dla mnie była możliwość rozmowy z prelegentami i szczere dzielenie się ich wiedzą opartą na praktyce. Te spotkania były bardzo inspirujące, polecam serdecznie.
Iza Wegnerowska
Orange
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom oraz bliższemu poznaniu. Firma BMS wykazała się wysokimi kompetencjami i doświadczeniem gromadząc tak znakomitych prelegentów w jednym miejscu.
Ewa Wronka
New Media Ventures
Doskonale zorganizowany Kongres, skupiający kluczowe postacie z różnorodnych rynków. Z pewnością poleciłbym uczestnikom kolejnych edycji udziału.
Janusz Zagrobelny
A. Sobczyk i Współpracownicy
Miałam przyjemność być uczestnikiem Kongresu Windykacyjnego VII edycja organizowanego przez BMS. Merytoryczne prezentacje, fachowa wiedza i doświadczenie prelegentów oraz umiejętność przekazania wiadomości są podstawą do wysokiej oceny poziomu warsztatów. Organizacja spotkania również wyróżniła się wysokim stopniem profesjonalizmu. Polecam warsztaty każdemu, kto chciałby porównać swoje praktyki i procesy windykacyjne z doświadczeniami i wynikami pilotaży innych uczestników runku windykacyjnego.
Adriana Szelągowska
Vivus Finance sp. z o.o
Kongres Contact Center organizowany przez BMS to idealne miejsce na wymianę doświadczeń oraz weryfikację swoich kompetencji a także stopnia rozwoju organizacji, na tle innych.
Czas, spędzony w tak pozytywnej atmosferze wypełniony bardzo ciekawymi dyskusjami, jest wykorzystany bardzo efektywnie.
Można odnieść wrażenie, że uczestnicząc w tego rodzaju spotkaniach jest się w centrum świata Contact Center, gdyż na stosunkowo niewielkiej powierzchni zbierają się specjaliści najwyższej klasy!.
Anna Szkołut
Kredyt Inkaso
„Czar wystąpień publicznych”, to znakomite warsztaty, merytoryczne, dynamiczne i inspirujące.
Krzysztof Kozioł
Budimex SA
W dniu 10.10.2017 brałam udział w spotkaniu „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”. Spotkanie oceniam bardzo pozytywnie, dobry dobór tematów, ciekawych i na czasie, kompetentni prelegenci, ciekawe dyskusje w oprawie praktyków. Spotkanie oceniam bardzo pozytywnie.
Joanna Szczepańska
Unilever