Kongresy „Zarządzanie Call/ Contact Center”, który odbył się w dniach 18-19 października, zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym, organizacyjnym jak i jakościowym. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty i zorientowany na potrzeby uczestników. Polecam spotkania organizowane przez BMS.
Bartłomiej Sędek
Arteria S.A.
Spotkanie „Zarządzanie jakością i efektywnością w Call/Contact Center” to kameralne wydarzenie godne polecenia dla wszystkich osób, które poszukują inspiracji i różnorodnych rozwiązań do przemyślenia w kontekście swoich organizacji. Dzięki temu, że uczestniczą w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, przedstawia unikalną możliwość dowiedzenia się, jak pozornie te same obszary zarządzania efektywnością i jakością w obsłudze klientów w Call i Contact Centre są różnie realizowane w zależności od segmentu klientów i branży danej firmy. Jednocześnie bardzo istotna jest możliwość nawiązania nowych oraz odświeżenia istniejących, cennych kontaktów zawodowych i osobistych w nieformalnej atmosferze.
Anna Denier
DB Schenker Sp. z o.o.
Spotkanie „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej” miało bardzo ciekawy charakter. Forma okrągłego stołu sprawdziła się rewelacyjnie. Ułatwiła ona komunikację i wymianę poglądów. Materiał przedstawiany na spotkaniu był bardzo ciekawy. Profesjonalne podejście do spotkania, brawo!
Mariusz Cierliński
Kasa Stefczyka
Spotkanie pt. ”EFEKTYWNY PROCES REKLAMACYJNY W BRANŻY FINANSOWEJ” okazało się świetną okazją do wymiany doświadczeń zawodowych pomiędzy uczestnikami. Naprawdę bardzo dużo wyniosłam ze szkolenia, zarówno cennych wskazówek, które będę mogła wykorzystać w swojej codziennej pracy, jak i pozytywnej energii. Sposób prowadzenia szkolenia, jak i dobór prelegentów, spełnił w 100% moje oczekiwania, a nawet je przekroczył. Spotkania organizowane przez firmę BMS szczerze polecam dla wszystkich pracowników branży finansowej.
Alicja Sworobowicz
Kasa Stefczyka
W dniu 13.12.2016 r. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym w temacie: „Efektywny proces reklamacji w sektorze finansowym”. Zaproponowana formuła spotkania była bardzo ciekawa. Kameralne grono umożliwiło swobodną wymianę doświadczeń oraz dzielenie się problemami. Poziom prezentacji oraz ich zawartość merytoryczna była na bardzo wysokim poziomie co dziś nie zawsze jest rzeczą oczywistą. Po spotkaniu mam wiele przemyśleń dotyczących efektywnego zarządzania „moim” procesem. Uważam, że zaproponowane spotkanie spełniło swoje założenia biznesowe, również w aspekcie szeroko pojętego „networking’u”.Bardzo dziękuję za wyśmienitą organizację i efektywne spotkanie.
Mariusz Cierliński
Kasa Stefczyka
W maju 2014r. uczestniczyłam w kongresie ” Skuteczne Formy Zabezpieczeń Należności „. Było to moje drugie spotkanie związane z tematem należności organizowanym przez BMS. Organizacja całego spotkania , omawiane tematy a głównie dobór prelegentów był znakomity.Dzięki atmosferze jaka panowała w trakcie konferencji, każdy z uczestników spotkania miał możliwość podzielenia się swoimi poglądami czy też wątpliwościami w prezentowanym temacie a doświadczenie posiadane przez prelengentów pozwoliło na bardzo owocną wymianę poglądów. Organizatorzy w pełni spełnili moje oczekiwania a możliwość wzajemnej wymiany doświadczeń z innymi praktykami w zakresie należności pozwala mi na uznanie tego spotkania jako bardzo owocnego i godnego polecenia.
Anna Stolarczyk
Żywiec Zdrój S.A.
Spółka Cream Finance Poland, z przyjemnością rekomenduje udział w spotkaniach biznesowych organizowanych przez BMS. Interesujące tematy, rzetelne podejście organizatorów oraz możliwość dyskusji na tematy istotne dla branży rynku finansowego.
Patrycja Rajewicz
Cream Finance Poland
Bardzo dobre szkolenie, wzmocnione doświadczeniami innych uczestników. Przybliża tematykę Kaizen i pozwala poczuć się komfortowo w tym środowisku.
Monika Kaźmierczak
WECO TRAVEL SERVICES
Tematyka konferencji „Efektywny Proces Zakupowy” jak również dobór prowadzących bardzo dobrze przygotowany. Bardzo cenie prowadzących, którzy mają doświadczenie i chętnie dzielą się nim z uczestnikami. Kameralne spotkanie, podczas którego wywiązała się dyskusja, co świadczy o ciekawej formie spotkania.
Małgorzata Piwowarczyk
ArcelorMittal Poland
Udział w spotkaniu „Niestandardowe podejście do oceny pracowniczej”, które odbyło się w dniach 8-9.02.2017 r., stanowił dla mnie niecodziennie spotykaną okazję do wymiany doświadczeń w wąskim gronie ekspertów. Szczególnie doceniam to, że były to osoby reprezentujące różne sektory gospodarki od usług finansowych i bankowych przez sektor FMCG po szczególnie bliski mojej firmie segment przemysłowy. Fajnie, że pomimo tego rozmachu udało się zachować bardzo kameralną atmosferę – w spotkaniu uczestniczyło tylko kilkunastu starannie dobranych praktyków – dzięki temu łatwiej można nawiązać kontakt z koleżankami i kolegami po fachu. Drugi ważny aspekt to fakt, że w takim gronie dyskusja stoi na wysokim i bardzo profesjonalnym poziomie. Podobała mi się otwartość, z jaką uczestnicy dzielili się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Pozwala to na budowanie nowych standardów i powielanie dobrych praktyk w innych obszarach. Mam nadzieję, że kontakty nawiązane w czasie tej konferencji będą wykorzystywane w przyszłości dla pogłębiania wiedzy i wzajemnego wspierania się w rozwiązywaniu problemów nie tylko w obszarze oceny pracowniczej ale także innych aspektów pracy współczesnego HR-owca.
Monika Roznerska
ArcelorMittal Poland
W dniach 26-27 listopada 2014 r., uczestniczyłem w Kongresie Windykacyjnym organizowanym przez firmę BMS, Sekcja „SKUTECZNE ZARZĄDZANIE DZIAŁEM WINDYKACJI NA PRZYKŁADZIE RÓŻNYCH BRANŻ”. Spotkanie w pełni spełniło moje oczekiwania ze względu na bardzo precyzyjny dobór prelegentów, oraz omawianych przez nich tematów. Doceniam różnorodność firm, które brały udział w spotkaniu, wymiana doświadczeń z praktykami z różnych branż jest dużą wartością dodaną, ponadto spotkanie było okazją do dyskusji, otwartego dialogu i nawiązania nowych kontaktów. Plusem spotkania jest jego kameralna formuła i dobra organizacja ze strony zespołu BMS.
Rafał Mroczek
Skarbnica Narodowa
W dniach 7-8 i 28 – 29 listopada miałam przyjemność uczestniczyć w „Kursie na asesora metody Assessment/Development Center, organizowanym i certyfikowanym przez BMS. Podczas tych warsztatów, na praktycznych przykładach nauczyłam się projektować własny ośrodek Assessment/Development Center. Kurs charakteryzował się kameralną i miłą atmosferą, a co za tym idzie możliwością dopytywania i konsultacji z prowadzącą. Trener zrealizował program w dużej mierze bazując i dzieląc się licznymi przykładami ze swojego bogatego doświadczenia, a dodatkowym atutem był fakt, że stworzyłam praktycznie gotowy projekt ośrodka oceny kompetencji i potencjału, który mogłam przenieść od razu na grunt swojej organizacji. Organizacja szkolenia stała na wysokim poziomie, kontakt z przedstawicielami firmy BMS również był bardzo satysfakcjonujący. Program i Trener dopasowani do potrzeb i wymagań uczestników dopełnili obrazu kursu cechującego się wysoką jakością. Z pełną odpowiedzialnością polecam warsztaty organizowane przez BMS.
Dorota Kosieradzka
GetBack S.A.
W kwietniu 2015 roku mieliśmy możliwość uczestniczenia w Kongresie Prawników & Compliance Menagerów In-House pod nazwą „Efektywny Dział Compliance” organizowany przez firmę BMS. Dwudniowy cykl szkoleń stał na bardzo profesjonalnym poziomie, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym. Dobór prelegentów, różnorodność poruszanych zagadnień oraz wymiana doświadczeń w kameralnej atmosferze spełniły Nasze oczekiwania związane z uczestnictwem w Kongresie.
Joanna Tomkowiak, Maciej Wlazło, Krzysztof Bodziony
GetBack S.A.
W kwietniu 2014 r. miałem przyjemność uczestniczenia w kongresie prawników organizowanym przez firmę BMS pod nazwą „Efektywny Dział Prawny”. Byłem pozytywnie zaskoczony zarówno świeżym spojrzeniem prelegentów na zagadnienia związane z kierowaniem zespołem prawników, jak również znakomitym poziomem organizacji. Największym atutem konferencji była dla mnie możliwość wymiany poglądów przez prawników działających w różnych branżach i w podmiotach o różnej wielkości. Uczestnictwo w kongresie i wymiana doświadczeń z jej uczestnikami (w tym także w nieformalnej atmosferze), pozwoliły mi na efektywniejsze kierowanie zarządzanym zespołem.
Mariusz Brysik
GetBack S.A.
Spotkanie „JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ TALENT W ZESPOLE CC?”, które odbyło się dnia 22.03.2017 r., dotknęło ważnych zagadnień związanych ze sposobami eliminacji rotacji pracowników w działach obsługi klienta. Prelegenci podzielili się swoim doświadczeniem, które może być remedium na owe zjawisko.
Daniel Żołkowski
DPD Polska