Kongres Prawo i Compliance, który odbył się w dniach 8-9 listopada, stał na najwyższym możliwym poziomie. Znakomici prelegenci, merytoryka i prezentacje, świetna forma, to jest „pytanie na bieżąco” oraz doskonała organizacja przedsięwzięcia zarówno pod względem organizatorów oraz hotelu. Na pewno będę korzystał z usług firmy BMS w przyszłości oraz polecał spotkania przez nią organizowane.
Mateusz Hendzel
Dom Development S.A.
Chciałabym podziękować firmie BMS za profesjonalizm i fachowość na spotkaniu biznesowym dotyczącym obrotu wierzytelnościami. Państwa rzetelne podejście do tematyki obrotu wierzytelności można było zauważyć w wyborze specjalistów, którzy byli prelegentami spotkania. Ze spotkania każdy uczestnik wyniósł mnóstwo wiedzy niezbędnej w pracy z wierzytelnościami.Z przyjemnością będę polecała osobom z branży organizowane przez Państwa szkolenia, warsztaty i spotkania biznesowe.
Aneta Serafinowicz
Windscore
Doskonale skrojone na miarę dwa dni warsztatów, z których wiedza oraz atmosfera zostaną ze mną na długo. Praktyczne ujęcie tematyki przez trenera, mała grupa uczestników oraz pyszna kawa i lunch.
Patrycja Orenta
Goodman
Humanwork Sales Division S.C. była sponsorem konferencji „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center: Pozafinansowe vs Finansowe” zorganizowanej przez BMS. Konferencja została poprowadzona przez organizatora w sposób perfekcyjny w pełni realizując warunki umowy. Zaproszeni na konferencję uczestnicy idealnie odpowiadali profilowi naszych potencjalnych Klientów oraz wykazywali dużą aktywność i zaangażowanie w prezentacje. Nasza obecność jako sponsora została wsparta przez pracowników BMS, którzy aktywnie inicjowali kontakty biznesowe z uczestnikami.Udział w konferencji spełnił nasze oczekiwania. Efektem jest kilkunastu zainteresowanych Klientów z którymi prowadzimy poważne rozmowy handlowe. W naszych kategoriach traktujemy to jako sukces.Szczerze polecamy usługi firmy BMS, jako skutecznego organizatora konferencji i warsztatów wspieranych wysokim poziomem prelegentów i zaangażowanymi dobrze sprofilowanymi uczestnikami.
Tomek Turowski
Universal Agent S.A.
Uczestnictwo w spotkaniach organizowanym przez firmę BMS zawsze przynosi bardzo dużo inspiracji. Możliwość spotkania przedstawicieli z przeróżnych branż, poznanie ich, najlepszych praktyk i dyskusji to główne zalety tych spotkań.
Magdalena Śliwińska-Gibke
Orbis Accor Poland
Spotkanie dotyczące customer experience i programów lojalnościowych obfitowało w ciekawe prezentacje, interesujące case studies i doświadczonych prelegentów. Oprócz nowej wiedzy i inspiracji, zyskaliśmy również sieć wartościowych kontaktów biznesowych. Zdecydowanie warto wziąć udział w kolejnych warsztatach o tej tematyce!
Magdalena Śliwińska
Orbis Accor Poland
Efektywny proces zakupowy: Relacje z dostawcą – (18-19.09.2018r.), było interesującym spotkaniem z możliwością poznania aspektów wynikających z różnych branż.
Alicja Wąsowicz
Grupa LOTOS S.A.
Kolejny raz uczestniczyłem w profesjonalnym spotkaniu windykacyjnym „Kongres Windykacyjny VII edycja” (18-19.03.2015) zorganizowanym przez zespół BMS. Potwierdziło ono wysoki standard tych spotkań i dało możliwość wymiany doświadczeń w kameralnym gronie. Przede wszystkim miałem możliwość poznania rozwiązań stosowanych w innych organizacjach z relacji praktyków – profesjonalistów. Forma tych warsztatów sprawia, że mogę polecić udział w nich jako dobrą okazję do doskonalenia zawodowego w dziedzinie windykacji należności.
Piotr Banasik
Kancelaria Prawna Brudkowski i Wspólnicy Sp.j.
Po raz pierwszy miałam okazję wziąć udział w konferencji poświęconej zagadnieniom zakupowym „JAK EFEKTYWNIE ZARZĄDZAĆ SEKTOREM ZAKUPOWYM”.
Warsztatowa forma konferencji i wąskie grono zaproszonych specjalistów i managerów zakupowych z różnych branż, pozwoliły na aktywny udział wszystkich uczestników i wymianę doświadczeń i poglądów.
Pozytywnie zaskoczyła mnie sama otwartość uczestników w dzieleniu się nie tylko swoimi sukcesami ale i niepowodzeniami.
Dobór tematów pomógł poszerzyć moją wiedzę w zakresie zakupów.
Katarzyna Zyra
Pfizer
Panel biznesowy „Skuteczny proces reklamacyjny na przykładzie firm finansowych” był wysoce profesjonalnie zorganizowany. Formuła okrągłego stołu pozwalała na swobodny udział w dyskusji i ułatwiała komunikację. Przedstawiona kultura procesu reklamacyjnego w reprezentowanych Organizacjach pozwoliła na porównanie takiego procesu z procesem jaki funkcjonuje w ULTIMO a niektóre elementy procesu mogą zostać wdrożone w ULTIMO.
Panel profesjonalny a przygotowanie rzetelne i warte polecenia.
Mirosław Wróbel
ULTIMO
"Spotkanie w szerokim zakresie pokazuje, jak firmy radzą sobie z procesem reklamacyjnym, jak definiują samego Klienta i siebie, warto być uczestnikiem, na tym tle porównać siebie i swoją firmę, a potem wyciągnąć wnioski, co poprawić w procesie."
Krzysztof Dziobek
ULTIMO
Chciałam podziękować za profesjonalną organizację spotkania- “Zarządzanie ryzkiem a funkcja audyty wewnętrznego”. Dzięki temu, że uczestniczyli w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, mogliśmy poznać nowe sposoby zarządzania ryzykiem, różne role audytu oraz działania korygujące w celu doskonalenia procesów w firmie. Spotkanie dało możliwość networkingu, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów zawodowych. Warto również dodać, że szkolenie zostało bardzo dobrze przygotowane od strony administracyjnej- gratulacje dla zespołu BMS.
Życzę dalszych sukcesów i mam nadzieję, że spotkamy się wkrótce na kolejnym spotkaniu
Sylwia Napiórkowska
Coty