W mojej ocenie warsztat „Raportowanie w Call/Contact Center”, zorganizowany przez BMS, na którym miałam przyjemność gościć, został przeprowadzony w sposób bardzo profesjonalny – zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym
W szczególności koncentracja na wybranym zagadnieniu i jego dogłębna, praktyczna analiza, podparta licznymi case studies, pozwoliła na pełne zrozumienie tematyki tego spotkania.
W przyszłości chętnie wezmę udział w podobnych spotkaniach organizowanych przez BMS.
Aleksandra Śliwińska
Nordea Bank Polska S.A.
Brałam udział w warsztacie „Zarządzanie zespołem rozproszonym”. Organizacja szkolenia była na bardzo wysokim poziomie, każdy szczegół dopracowany – ale i tak najważniejszy pozostaje trener. Ogromna wiedza, sposób jej przekazywania oraz doświadczenie prowadzącego spowodowały, że po pierwsze nie zauważyłam kiedy minęły dwa dni warsztatu, a po drugie każdy uczestnik mógł wyciągnąć ciekawą lekcję dla siebie i faktycznie wszelkie proponowane bądź wypracowane podczas szkolenia rozwiązania wdrożyć w swojej pracy. Elastyczność prowadzącego i dostosowanie się do zróżnicowanej grupy spowodowała, że nie tylko trzymaliśmy się atrakcyjnej agendy szkolenia, ale nastąpiła wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami, co zawsze jest na plus. Podsumowując inspirujące i motywujące szkolenie, świetna atmosfera oraz pełen profesjonalizm.
Ewa Klawikowska
nc+
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”, które odbyło się 10 października 2017 r. ! Super było spotkać się z takimi ludźmi i mieć możliwość podzielenia się opinią i praktyką. Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, to nie mam żadnych uwag, a wręcz chcę powiedzieć, że pod kątem marketingowym było wszystko przemyślane.
Małgorzata Gołoś
nc+
Konferencja na temat motywowania pracowników Call Center okazała się dyskusją praktyków toczącą się w przyjaznej atmosferze. Rozmowy, wymiana doświadczeń oraz informacje o sukcesach przewijały się zarówno w trakcie wystąpień prelegentów jak i w trakcie przerw przy kawie. Prelegenci poprzez podzielenie się swoimi doświadczeniami wskazali wiele technik motywacji jak również stalli się inspiracją dla nowych własnych pomysłów. Udział w tej konferencji to doskonale zainwestowany czas.
Elżbieta Goś
nc+
Szanowni Państwo, 12 i 13 kwietnia br. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym na temat efektywnego procesu reklamacji i zarządzania doświadczeniem klienta. W mojej ocenie formuła spotkania była odpowiednia, a kameralne grono pozwoliło na większe skupienie, swobodną wymianę doświadczeń oraz zadawanie pytań. Poziom prezentacji i ich zawartość merytoryczna, były bardzo wysokie. Nie ukrywam, że niektóre pomysły będę starał się wdrożyć w swojej organizacji. Jeżeli chodzi o kwestie organizacyjne również nie mam zastrzeżeń. Wszystko przebiegło sprawnie. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę BMS jako profesjonalistę w swojej dziedzinie i chętnie w przyszłości wezmę udział w podobnych spotkaniach/warsztatach.
Piotr Lejzerowicz
nc+
Bardzo było mi miło, że mogłam uczestniczyć w zorganizowanych przez Państwa firmę warsztatach odnośnie efektywnego zarządzania reklamacjami. Ogromne doświadczenie z zakresu sekcji reklamacji prelegentów pomogło mi nie tylko otworzyć się na nowe perspektywy zarządzania zakresem reklamacyjnym, ale również zainspirowało do nowych działań. Z drugiej strony wymiana doświadczeń nie tylko tych związanych z sukcesami podtrzymuje na duchu. Różnorodny poziom etapów ścieżki kariery uczestników pozwala na wymianę spostrzeżeń odnośnie radzenia sobie z nowymi wyzwaniami, które niemal każda z branż przechodzi. Oczywiście nie omieszkam wspomnieć i przemiłej obsłudze, przede wszystkim bardzo profesjonalnej.Miejsce spotkania dopełniło kameralną atmosferę, która również wpłynęła na moje pozytywne odczucia.
Beata Chlebuś
nc+
21 kwietnia 2015 roku miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu „JAKOŚĆ I MONITORING W CALL/CONTACT CENTER”. Spotkanie miało kameralny i warsztatowy charakter. Bardzo podobało mi się to, że prelegenci byli przez cały czas obecni na sali. Siedzieli wymieszani z uczestnikami konferencji. Włączali się żywo do dyskusji jaka wywiązywała się pomiędzy odbiorcami warsztatów, a prezenterami tematów. Sami, omawiając swoje zagadnienia, obszernie i wyczerpująco odpowiadali na padające z sali pytania. Nie byli teoretykami. Odnosili się do własnych doświadczeń. To było dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Polecam.
Ilona Sucharska
nc+
W dniach 5-6 lutego 2014 r., uczestniczyłem w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami” III edycja, które to odbyło się w Warszawie w Hotelu WESTIN. Mogę się odnieść tylko w samych superlatywach do sposobu przygotowania i prowadzenia Konferencji. Tematyka została przygotowane przez Firmę BMS na bardzo rzetelnym i profesjonalnym poziomie. Dodatkowym atutem była możliwość wymiany doświadczeń w grupie osób uczestniczących. Było to dla mnie bardzo wartościowym czynnikiem dodatnim. Konferencje i spotkania organizowane przez BMS dają możliwości zapoznania się z rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować biznesowo. Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji (konferencji, spotkaniu) organizowanym przez BMS w tematyce związanej w ogólnym pojęciu „Windykacja + tematy pochodne
Tomasz Makulski
nc+
Polecam Konferencje BMS, tematyka prelegentów, organizacja na najwyższym poziomie.
Jerzy Dowgird
Totalizator Sportowy
Warsztaty „ Negocjacje handlowe” w dniach 9-10.03.2011 oceniam na bardzo wysokim poziomie. Prowadzący wykazali się wysokimi kwalifikacjami i w sposób ciekawy oraz wyczerpujący prezentowali wiedzę z zakresu negocjacji handlowych. Szkolenie prowadzone było w sposób otwarty, zorientowany na potrzeby uczestników. Materiały szkoleniowe przygotowane zostały starannie i stanowiły cenne źródło informacji nie tylko podczas zajęć ale również po ich zakończeniu. Szkolenie zorganizowane w sposób profesjonalny i godny polecenia.
Anna Kuflińska
OKECHAMP S.A.
Dawno nie miałam okazji uczestniczyć w tak inspirującym spotkaniu. Dobór prelegentów, tematów oraz sama koncepcja kameralnych grup eksperckich była doskonałym forum do merytorycznych dyskusji i wymiany doświadczeń. Wyrazy uznania należą się również dla Organizatora za profesjonalną i przyjazną opiekę podczas dwudniowego spotkania.
Marica Pytlik-Żurek
YES Biżuteria
Zorganizowane i przeprowadzone spotkanie przez BMS we wrześniu 2014 r. „Prawo pracy-warsztaty w gronie praktyków” były znakomitą okazją do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najnowszymi kierunkami orzecznictwa z zakresu prawa pracy. Doskonale przygotowani prowadzący i aktywni uczestnicy sprawili, że dyskusje były merytoryczne a warsztaty miały wartki przebieg. BMS zasłużył również na słowa uznania za świetną organizację spotkania.
Mirosław Hutnikiewicz
Żegluga Polska S.A.
W dniach 11 i 12 marca 2021 miałam przyjemność brać udział w szkoleniu „ HR Compliance Officer”. W dobie pandemii było to spotkanie on-line, ale dzięki możliwości interaktywnego szukania wspólnych rozwiązań przy pomocy prowadzącego, który ma i doświadczenie, i wiedzę z prezentowanego obszaru, uważam warsztat za profesjonalnie przygotowany i dający realne możliwości zweryfikowania i uzupełnienia wiedzy.
Polecam osobom szukającym rzetelnej wiedzy, ciekawie i profesjonalnie prowadzonych warsztatów, gdzie na pewno można podzielić się doświadczeniem i czerpać ze źródła sprawdzonej wiedzy i doświadczenia.
Joanna Kempka-Stola
Link4
Polecam firmę BMS. Wysoka efektywność zajęć i profesjonalne podejście organizatora. Bardzo ciekawa forma warsztatów.
Tomasz Łapiński
AIR LIQUIDE POLSKA
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” 12-13.09.2017 było profesjonalne, ciekawe, interaktywne a przy tym przyjemne poszerzanie swoich horyzontów. Polecam BMS.
Maria Kostka
AIR LIQUIDE POLSKA
Uczestnicząc w Konferencji „Programy Lojalnościowe & Customer Experience”, które odbyło się w dniach 12-13.09.2017 r. uzyskałam wiedzę o zakresie który interesował mnie – zawartość merytoryczna, Prelegenci, tematyka zgodna z oczekiwaniami. Wiele nowości, które dały mi możliwość poszerzenia sposobu postrzegania programów i działań lojalnościowych i ich ważności, efektywności co daje wymierne efekty sprzedaży.
Anna Golemo
AIR LIQUIDE POLSKA
Kolejny raz uczestniczyłem w profesjonalnym spotkaniu windykacyjnym „Kongres Windykacyjny VII edycja” (18-19.03.2015) zorganizowanym przez zespół BMS. Potwierdziło ono wysoki standard tych spotkań i dało możliwość wymiany doświadczeń w kameralnym gronie. Przede wszystkim miałem możliwość poznania rozwiązań stosowanych w innych organizacjach z relacji praktyków – profesjonalistów. Forma tych warsztatów sprawia, że mogę polecić udział w nich jako dobrą okazję do doskonalenia zawodowego w dziedzinie windykacji należności.
Piotr Banasik
Kancelaria Prawna Brudkowski i Wspólnicy Sp.j.
Warsztat „Magia wystąpień publicznych” dał mi podstawy do dalszej pracy nad sobą. Pokazał, że nie taki diabeł straszny jak go malują i wszystkie trudności, które mam są do opanowania. Bardzo inspirujące i motywujące do dalszego rozwoju zajęcia.
Agnieszka Biczyk-Siembab
Scania Polska