Tematyka spotkania „OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH – Nowe Wymogi UE”, była oczywiście niezwykle interesująca . Budziła wręcz momentami dreszczyk emocji i niekłamanej ekscytacji ;-). Ale wynika to też z wielu czynników. W głównej mierze chyba z tego ,że większość przedsiębiorstw w Polsce obawia się nadal wysiłku jaki trzeba będzie ponieść na przygotowanie się do GDPR . Brak określonych rekomendacji , brak dobrych praktyk na okoliczność przygotowań w celu eliminacji potencjalnych zagrożeń , etc. powoduje ,że przedsiębiorstwa wykonują nerwowe ruchy lub też przyjmują postawę wyczekującą. Obie są z pewnością złe. Decydując się na udział w Państwa spotkaniu mieliśmy okazję wysłuchać opinii praktyków z obu stron barykady. Z mojej perspektywy tzn. osoby przekuwającej idee w czyn bardzo ciekawe było wystąpienie Pani Barbary Pióro. Pani Barbara wskazała w dość skuteczny sposób obszary , które wymagają szczególnych zabiegów w tym procesie .Większość z nich dotyczyła IT, za które odpowiadam w naszej Spółce i dzięki temu wystąpieniu mogę uzupełnić naszą listę działań , które należy wykonać w ramach naszych przedsięwzięć . Mój kolega Krzysztof Kempisty z pewnością skupił się w głównej mierze na zagadnieniach natury bardziej ogólnej i tym sposobem uzupełniamy się realizując naszą wizję procesu przygotowań Spółki do wymagań jakie na nas narzuca GDPR. Szczęśliwie się zdarzyło, że gościem tego wydarzenia była również Pani Barbara. Jej wiedza i doświadczenie winno być w większym stopniu wykorzystane w trakcie tego spotkania ponieważ wystąpienie obfitowało w przykłady konkretnych działań , które należy wykonać aby zmierzyć się z tematyką przygotowania organizacji na okoliczność nowych wymagań UE. Oczywiście przyjęta formuła tego spotkania stwarzała warunki do otwartej dyskusji, do dzielenia się własnymi przemyśleniami oraz doświadczeniami. To bardzo cenne doświadczenie i ciszę się ,że mogłem w nim wziąć udział.
Bogdan Biłas
SOKOŁÓW
Spotkanie „Optymalizacja czasu pracy w Contact Center”, było ciekawym doświadczeniem z udziałem praktyków uczestniczących w organizacji pracy Contact Center, w czasie którego mogłem poznać metody i narzędzia służące optymalizacji czasu pracy CC, które częściowo mogę zastosować w swojej firmie. Kilka spośród wszystkich prelekcji idealnie wpasowało się w tematykę spotkania poszerzając moją wiedzę, którą na pewno wykorzystam na swoim „podwórku”. Całe spotkanie było sprawnie zorganizowane, a kameralne grono uczestników pozwoliło na wymianę ciekawych opinii i doświadczeń.
Paweł Koterbicki
Itaka
Pierwszy raz było mi dane uczestniczyć w spotkaniu organizowanym przez firmę BMS. Bardzo podoba mi się forma prelekcji i wymiany wzajemnych doświadczeń. Prelegenci przygotowani, większość otwarta, chętna do dzielenia się swoimi doświadczeniami, problemami czy sukcesami. Kameralna grupa też jest atutem, co pozwala na wzajemne dyskusje. Poruszonych zostało wiele ciekawych tematów z obszaru CC.
Ewa Patoła
Itaka
Spotkanie „JAK SKUTECZNIE ZDOBYĆ I UTRZYMAĆ TALENT W ZESPOLE CC?”, które odbyło się dnia 22.03.2017 r., dotknęło ważnych zagadnień związanych ze sposobami eliminacji rotacji pracowników w działach obsługi klienta. Prelegenci podzielili się swoim doświadczeniem, które może być remedium na owe zjawisko.
Daniel Żołkowski
DPD Polska
Dzięki warsztatom „Magia wystąpień publicznych” uświadomiłam sobie, że mimo iż nie jestem profesjonalnym mówcą, nie mam charyzmy Baracka Obamy, to też mogę to robić i czuć się w tym dobrze. Przygotowanie oraz praktyczne wskazówki trenera pozwalają zamienić paraliżujący stres w konstruktywną motywację do działania.
Joanna Daniłko
Jeronimo Martins
Konferencja „Elektroniczne postępowanie upominawcze. Praktyczne wskazówki, postulaty, perspektywy.” zorganizowana w dniach 21-22 września 2011 roku przez BMS stanowiła doskonale forum wymiany doświadczeń zarówno z pozostałymi uczestnikami, jak i z samymi prelegentami w zakresie tematyki dotyczącej najnowszej, a zarazem jednej z najskuteczniejszych metod windykacji.
Dzięki bogatej ofercie merytorycznej uczestnicy konferencji mieli niepowtarzalną możliwość przedyskutowania wszelkich wątpliwości z przedstawicielami praktyki z różnych środowisk: dyrektorów działów windykacji, komorników oraz Przewodniczącego e-Sądu. Właściwy dobór prelegentów sprawił, iż uczestnicy zyskali cenne wskazówki nie tylko w zakresie korzystania z dobrodziejstwa e-sądu, lecz także skutecznych metod windykacji. Dzięki udziałowi Przedstawiciela Ministerstwa Sprawiedliwości uczestnicy zyskali niepowtarzalną okazję aby podzielić się swoimi wątpliwościami oraz zaprezentować własne propozycje zmian w funkcjonowaniu EPU.
Szczególnego podkreślenia wymaga zaangażowanie organizatorów, którzy zarówno przed, jak i w trakcie samej konferencji zadbali o przyjazną atmosferę pozwalająca na swobodną wymianę poglądów.
Joanna Kot, Waldemar Woroch
Jeronimo Martins
Mało jest spotkań tak kameralnych, a jednocześnie tak merytorycznych. BMS jednak jak zawsze stoi na wysokości zadania. Brawo!
Karol Bancerz
CCNEWS
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A z siedzibą w Warszawie, z przyjemnością rekomenduje organizowane przez BMS. Konferencję Obrót Wierzytelnościami. W odczuciu BIG InfoMonitor spotkanie to cechuje odpowiednia dla praktyków formuła, dobra organizacja oraz wysoki poziom merytoryczny poruszanych tematów z obszaru rynku wierzytelności. Szczerze rekomendujemy i polecamy wszystkim tym, którym zależy na profesjonalizmie, wysokim standardzie i przede wszystkim pogłębianiu wiedzy z zakresu Obrotu Wierzytelnościami.
Mariusz Hildebrand
BIG InfoMonitor
„Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”, było bardzo wartościowym spotkaniem biznesowym. Doceniam szczerość wypowiedzi prelegentów. Czuję się „zasilona” nowymi pomysłami.
Mirosława Chrząścik
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Chciałabym się podzielić moim bardzo pozytywnym odbiorem spotkania praktyków, w którym miałam przyjemność uczestniczyć w ostatnich dwóch dniach „Zarządzanie ryzykiem a funkcje audytu wewnętrznego”. Dawno nie miałam okazji uczestniczyć w tak dobrze zorganizowanym i pouczającym spotkaniu. Prelegenci bardzo ciekawie przedstawiali własne doświadczenia w zakresie zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego. Jako zarządzający Audytem w instytucji finansowej miałam okazję posłuchać i wymienić się doświadczeniem z praktykami z innych branż, dowiedzieć się że wszyscy mają podobne spostrzeżenia i problemy, są już wypracowane rozwiązania, ale są też inne punkty widzenia.
Bardzo pouczające doświadczenie. Będę polecać spotkania organizowane przez Państwa firmę.
Izabella Chauffour
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Konferencja „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” pozwoliła mi jako dostawcy rozwiązań technologicznych spojrzeć na problematykę systemów CC z perspektywy ich codziennej pracy operacyjnej. To fantastyczne poszerzenie horyzontów. Prelegenci zachęcali do dyskusji i konferencja z założenia, przekształciła się w niezwykle interesujące warsztaty.Dobór prelegentów był przemyślany a przedstawione przez nich doświadczenia i tezy , choć czasem kontrowersyjne, stanowią trudną do przecenienia wartość dla mojej codziennej pracy.
Maciej Parvi
Avaya
Od wielu miesięcy współpracuję z firmą BMS, która istotnie wyróżnia się wysoką jakością organizowanych event’ów biznesowych. Wielokrotnie brałam udział w tych wydarzeniach, również w roli prelegenta. Z mojej perspektywy BMS dba, nie tylko o wysoki poziom merytoryczny ale również zakres tematyczny, który jest pożądany na rynku. Na szczególne wyróżnienie zasługuje fakt, że organizatorzy skutecznie zachęcają uczestników do otwartości w zakresie dzielenia się doświadczeniami, co wbrew pozorom nie jest zbyt powszechne. Spotkania odbywają się w sprzyjającej współpracy atmosferze. Potwierdzeniem pełnego profesjonalizmu jest fakt, że wielokrotnie, do ostatniego wystąpienia jest 100% frekwencji – a to z mojego doświadczenia nie zdarza się zbyt często. Zachęcam wszystkich do uczestnictwa w tych pełnych inspiracji spotkań, które z pewnością przyczynią się do rozwoju nie tylko Państwa osobiście ale i organizacji, z których się Państwo wywodzicie.
Katarzyna Gulbicka
BEST S.A.
Po raz pierwszy miałam przyjemność uczestniczyć w konferencji. Spotkanie to jest najlepszą okazją do podzielenia się najskuteczniejszymi metodami stosowanymi w swojej Firmie oraz do wymiany doświadczeń z prężnie działającymi Firmami, często również ze swoją konkurencją. Mało które szkolenie da Nam tyle wiedzy praktycznej, wykorzystywanej przez liderów na rynku. Niektóre sprawdzone i skuteczne metody stosowane przez inne firmy można wprowadzić w swojej organizacji choćby od zaraz. Organizacja spotkania na bardzo wysokim poziomie. Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że do zobaczenia!
Agnieszka Kołakowska-Ciągadlak
BEST S.A.
Mój udział w spotkaniu Zakupy Komercyjne pozwolił mi zapoznać się z ciekawymi prezentacjami dotyczącymi zarządzania zakupami w innych organizacjach oraz podzielić się z innymi uczestnikami swoimi refleksjami na ten temat. Forma spotkania była właściwie dobrana a otwartość uczestników pozwalała na swobodne wymienianie uwag i doświadczeń. Jestem zadowolony z uczestnictwa w tym spotkaniu.
W przyszłości chciałbym uczestniczyć w tego typu spotkaniach
Dariusz Nowogórski
Michelin