Podczas „Warsztatu dla HR – dodaj skrzydeł swoim HR’owcom”, które odbyło się dnia 7 marca 2017 r. była ciekawa tematyka, interesujące dyskusje i inspirujące rozwiązania. W tego typu warsztatach miałam przyjemność uczestniczyć po raz pierwszy i nie zawiodłam się. Wydarzenie zostało bardzo profesjonalnie zorganizowane. Cenna wymiana doświadczeń między uczestnikami i prelegentami, była ogromnym plusem warsztatów i z pewnością zaowocuje. Gorąco polecam!
Jagoda Piechocka
Verita HR Polska
W dniach 12-13 luty 2013 uczestniczyłam wraz z Panią Agnieszką Rzymyszkiewicz w Kongresie Windykacyjnym w Warszawie. Temat spotkania odpowiedni dla wykonywanej pracy pozwolił z innej, praktycznej strony porównać doświadczenia różnych firm w tym temacie. Obsługa spotkania na bardzo wysokim poziomie. Miła i sympatyczna atmosfera sprzyjała wymianie poglądów. Doświadczenia z innych branż już dziś nasunęły pomysły na wprowadzenie zmian i udoskonalenie programów obsługujących windykację.
Elżbieta Kulińska i Agnieszka Rzymyszkiewicz
Przewozy Regionalne sp. z o.o.
„Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej” to świetne spotkanie. Bardzo dobrze dobrani prelegenci i tematyka również. Otwarta i przyjazna atmosfera otworzyła możliwość dyskusji i bezcennej wymiany doświadczeń. Zdecydowanie polecam.
Anna Radzicka-Hołoweńko
Mondial Assistance Sp. z o.o.
Doskonale zorganizowany Kongres, skupiający kluczowe postacie z różnorodnych rynków. Z pewnością poleciłbym uczestnikom kolejnych edycji udziału.
Janusz Zagrobelny
A. Sobczyk i Współpracownicy
Tematyka konferencji „Efektywny Proces Zakupowy” jak również dobór prowadzących bardzo dobrze przygotowany. Bardzo cenie prowadzących, którzy mają doświadczenie i chętnie dzielą się nim z uczestnikami. Kameralne spotkanie, podczas którego wywiązała się dyskusja, co świadczy o ciekawej formie spotkania.
Małgorzata Piwowarczyk
ArcelorMittal Poland
Udział w spotkaniu „Niestandardowe podejście do oceny pracowniczej”, które odbyło się w dniach 8-9.02.2017 r., stanowił dla mnie niecodziennie spotykaną okazję do wymiany doświadczeń w wąskim gronie ekspertów. Szczególnie doceniam to, że były to osoby reprezentujące różne sektory gospodarki od usług finansowych i bankowych przez sektor FMCG po szczególnie bliski mojej firmie segment przemysłowy. Fajnie, że pomimo tego rozmachu udało się zachować bardzo kameralną atmosferę – w spotkaniu uczestniczyło tylko kilkunastu starannie dobranych praktyków – dzięki temu łatwiej można nawiązać kontakt z koleżankami i kolegami po fachu. Drugi ważny aspekt to fakt, że w takim gronie dyskusja stoi na wysokim i bardzo profesjonalnym poziomie. Podobała mi się otwartość, z jaką uczestnicy dzielili się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Pozwala to na budowanie nowych standardów i powielanie dobrych praktyk w innych obszarach. Mam nadzieję, że kontakty nawiązane w czasie tej konferencji będą wykorzystywane w przyszłości dla pogłębiania wiedzy i wzajemnego wspierania się w rozwiązywaniu problemów nie tylko w obszarze oceny pracowniczej ale także innych aspektów pracy współczesnego HR-owca.
Monika Roznerska
ArcelorMittal Poland
Współpracę z Panią Aleksandrą Adamczyk i firmą BMS oceniam bardzo wysoko, głównie dzięki połączeniu kilku czynników: profesjonalizmu – miałam poczucie, że wszystko jest dopięte na ostatni guzik, partnerskiego podejścia oraz dużej elastyczności. Bardzo polecam.
Agnieszka Wrona
PGS Pracownia Gier Szkoleniowych
W dniach 7-8 i 28 – 29 listopada miałam przyjemność uczestniczyć w „Kursie na asesora metody Assessment/Development Center, organizowanym i certyfikowanym przez BMS. Podczas tych warsztatów, na praktycznych przykładach nauczyłam się projektować własny ośrodek Assessment/Development Center. Kurs charakteryzował się kameralną i miłą atmosferą, a co za tym idzie możliwością dopytywania i konsultacji z prowadzącą. Trener zrealizował program w dużej mierze bazując i dzieląc się licznymi przykładami ze swojego bogatego doświadczenia, a dodatkowym atutem był fakt, że stworzyłam praktycznie gotowy projekt ośrodka oceny kompetencji i potencjału, który mogłam przenieść od razu na grunt swojej organizacji. Organizacja szkolenia stała na wysokim poziomie, kontakt z przedstawicielami firmy BMS również był bardzo satysfakcjonujący. Program i Trener dopasowani do potrzeb i wymagań uczestników dopełnili obrazu kursu cechującego się wysoką jakością. Z pełną odpowiedzialnością polecam warsztaty organizowane przez BMS.
Dorota Kosieradzka
GetBack S.A.
W kwietniu 2015 roku mieliśmy możliwość uczestniczenia w Kongresie Prawników & Compliance Menagerów In-House pod nazwą „Efektywny Dział Compliance” organizowany przez firmę BMS. Dwudniowy cykl szkoleń stał na bardzo profesjonalnym poziomie, zarówno pod względem organizacyjnym, jak i merytorycznym. Dobór prelegentów, różnorodność poruszanych zagadnień oraz wymiana doświadczeń w kameralnej atmosferze spełniły Nasze oczekiwania związane z uczestnictwem w Kongresie.
Joanna Tomkowiak, Maciej Wlazło, Krzysztof Bodziony
GetBack S.A.
W kwietniu 2014 r. miałem przyjemność uczestniczenia w kongresie prawników organizowanym przez firmę BMS pod nazwą „Efektywny Dział Prawny”. Byłem pozytywnie zaskoczony zarówno świeżym spojrzeniem prelegentów na zagadnienia związane z kierowaniem zespołem prawników, jak również znakomitym poziomem organizacji. Największym atutem konferencji była dla mnie możliwość wymiany poglądów przez prawników działających w różnych branżach i w podmiotach o różnej wielkości. Uczestnictwo w kongresie i wymiana doświadczeń z jej uczestnikami (w tym także w nieformalnej atmosferze), pozwoliły mi na efektywniejsze kierowanie zarządzanym zespołem.
Mariusz Brysik
GetBack S.A.
Prowadzący, otwarty, kompetentny, umiejętnie przekazujący wiedzę, umożliwił otwarcie się na nowe horyzonty myślowe. Mogę szczerze wszystkim polecić szkolenie „Zarządzanie zespołem rozproszonym” z tym prowadzącym!
Igor Szczech
AXA
Nowe technologie i psychologia działu Contact Center” to temat, który szczególnie mnie interesuje. Cieszę się, że mogłam uczestniczyć w spotkaniu praktyków. Było to inspirujące i ciekawe wydarzenie. Dziękuję.
Agnieszka Melanowicz
AXA
Miałam przyjemność uczestniczyć w VIII Kongresie Windykacyjnym, przeprowadzonym w Hotelu Westin, w październiku 2015. Było to bardzo ciekawe spotkanie, w ramach którego mogłam porównać własne doświadczenia, z doświadczeniami kolegów i koleżanek z branży. Forma spotkania bardzo mi się podobała z racji tego, ze oprócz klasycznych prezentacji zachęcała do wymiany spostrzeżeń i dyskusji. Organizatorzy do całego przedsięwzięcia podeszli z dużym profesjonalizmem i zaangażowaniem. Chętnie będę uczestniczyła w kolejnych spotkaniach organizowanych przez BMS –nie tylko jako uczestnik, ale i prelegent.
Iga Jastrzębska-Czuba
AXA
Lacrosse Legal & Financial Translations była Sponsorem spotkania „Skuteczne zarządzanie działem prawnym” zorganizowanym przez BMS. Organizatorzy wykazali się świetnymi umiejętnościami prawidłowej organizacji i są osobami
o wysokiej kulturze osobistej, potrafiącymi stworzyć miłą i pełną ciepła atmosferę.Spotkanie odbyło się w formie kameralnej, co z pewnych względów było wartością dodaną. Umożliwiło to swobodną dyskusję w trakcie prelekcji oraz podczas przerw w spotkaniu mieliśmy możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów z potencjalnymi Klientami jak
i wzmocnienia dotychczasowych. Warunki umowy zostały spełnione w całości.Polecamy wydarzenia organizowane przez BMS. Z pewnością jest to dobra inwestycja w przyszłość firmy.
Paulina Golba
Lacrosse Language Consultancy Sp. z o.o. Sp. K.
Spotkanie „Zarządzanie jakością i efektywnością w Call/Contact Center” to kameralne wydarzenie godne polecenia dla wszystkich osób, które poszukują inspiracji i różnorodnych rozwiązań do przemyślenia w kontekście swoich organizacji. Dzięki temu, że uczestniczą w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, przedstawia unikalną możliwość dowiedzenia się, jak pozornie te same obszary zarządzania efektywnością i jakością w obsłudze klientów w Call i Contact Centre są różnie realizowane w zależności od segmentu klientów i branży danej firmy. Jednocześnie bardzo istotna jest możliwość nawiązania nowych oraz odświeżenia istniejących, cennych kontaktów zawodowych i osobistych w nieformalnej atmosferze.
Anna Denier
DB Schenker Sp. z o.o.