Uczestniczyłam w V edycji panelu eksperckiego „Wynagrodzenia i systemy motywacyjne”. Prezentowane tematy są z „życia wziętymi” dobrymi praktykami. Prelegantami jesteśmy my – managerowie i dyrektorzy personalni, którzy sami proponujemy i wdrażamy zmiany w biznesie, np. poprzez zmiany w systemach wynagrodzeń. Konferencja jest inspirująca, wraca się po niej do pracy z listą obszarów, w jakie warto inwestować swój czas. Nie jest kolejnym wykładem i prezentacją tylko interaktywną dyskusją praktyków. Dzięki moderatorom żywa dyskusja nie zbaczała z tematyki konferencji, ale dopuszczano rozwinięcie interesujących wątków (także w czasie lunchu i przerw). Wąskie grono praktyków daje możliwość otwartej rozmowy, co nam w pracy wychodzi a co się nie sprawdza. Konferencja nie służy sprzedaniu nam kolejnego produktu, prezentowania trendy projektów „nice to have” przez dostawców usług hr. Przyznaję dużego plusa!
Edyta Rydz-Kopaczewska
DALKIA
Kancelaria Prawnicza Maciej Panfil i Partnerzy uczestniczyła w roli Sponsora w organizowanych przez BMS konferencjach „Elektroniczne Postępowanie Upominawcze” oraz „Obrót Wierzytelnościami”.Konferencje były doskonale przygotowane i zorganizowane zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Warunki umowy zostały w całości zrealizowane. Pracownicy Spółki wykazali się profesjonalizmem i zaangażowaniem.Polecamy współpracę z BMS przy okazji kolejnych edycji spotkań.
Zbigniew Dębski
Kancelaria MACIEJ PANFIL I PARTNERZY
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom oraz bliższemu poznaniu. Firma BMS wykazała się wysokimi kompetencjami i doświadczeniem gromadząc tak znakomitych prelegentów w jednym miejscu.
Ewa Wronka
New Media Ventures
W dniach 17-18 września 2013r uczestniczyłam w Kongresie Windykacyjnym 2013 III Edycja z zakresu dochodzenia należności. Jakość prowadzonych wykładów, jak uprzednio, była na wysokim poziomie. Merytoryczne przygotowanie wykładowców spełniło moje oczekiwania.
Na pochwałę zasługuje również sama organizacja konferencji. Dużym atutem była możliwość uczestnictwa w dyskusji z uczestnikami oraz wykładowcami, wymiana doświadczeń z dziedziny dochodzenia należności.
Polecam szkolenia organizowane przez firmę BMS.
Żanetta Radajewska
neoBank
Po raz pierwszy uczestniczyłam w konferencji organizowanej przez firmę BMS. Konferencja dotyczyła „Jakości w Call/Contact Center” i dzięki dobrej organizacji oraz właściwie dobranym do tematu osobom prelegentów spełniło moje oczekiwania. Dzięki miłej atmosferze, stworzonej przez pracowników firmy BMS, uczestnicy mieli możliwość wymiany doświadczeń oraz nawiązania ciekawych kontaktów.
Barbara Świder
neoBank
Z dużą przyjemnością brałam udział w spotkaniu biznesowym „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”. Warsztaty umożliwiły aktywny udział uczestników i wymianę doświadczeń. Prelegenci bardzo dobrze przygotowani merytorycznie do swoich wystąpień, w ciekawy sposób dzielący się praktyczną wiedzą.
Justyna Jankowska
Masterlease
Spotkanie „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej”, które odbyło się dnia 14 grudnia 2017 roku, zostało przeprowadzone w sposób rzetelny i profesjonalny. Prelegenci i uczestnicy dobrani w sposób umożliwiający poszerzenie wiedzy i wymianę doświadczeń.
Aleksandra Kolba
Masterlease
AUDYT CENTRUM OBSŁUGI KLIENTA DLA LAFARGE CEMENT S.A.W dniach 5-6.12.2011r. odbył się Audyt Centrum Obsługi Klienta (COK) w Bielawach. Audyt dotyczył następujących obszarów: Procesy i Procedury; Praca Zespołu COK oraz Profil Kompetencyjny Pracowników .
Chcemy wyrazić zadowolenie z wysokiej jakości świadczonych usług przez firmę BMS. Zadanie zostało wykonane terminowo oraz z wyjątkową starannością. Firmę BMS polecić możemy jako sprawdzonego i rzetelnego wykonawcę, wyróżniającego się profesjonalizmem i konkurencyjnymi cenami.
Olga Milerowicz
Lafarge
W listopadzie 2013r miałem przyjemność uczestniczyć w kongresie Skuteczne Zarządzanie Działem Sprzedaży.
Formuła spotkania pozwalała w kameralnej atmosferze na prowadzenie otwartej dyskusji z prelegentami, wzajemną wymianę doświadczeń i spostrzeżeń. Jakość jak i zawartość merytoryczna prezentacji spełniła moje oczekiwania.
Do powyższego dodam bardzo sprawną organizację spotkania i zaangażowanie ze strony Organizatorów.
Szczerze polecam powyższy kongres, który jest okazją do wzbogacenia swojej wiedzy, nawiązania nowych kontaktów i znalezienia nowych inspiracji biznesowych
Marcin Hołda
Euro Bank S.A.
Warsztat „Magia wystąpień publicznych” dał mi podstawy do dalszej pracy nad sobą. Pokazał, że nie taki diabeł straszny jak go malują i wszystkie trudności, które mam są do opanowania. Bardzo inspirujące i motywujące do dalszego rozwoju zajęcia.
Agnieszka Biczyk-Siembab
Scania Polska
Bardzo merytoryczne wykłady, wysoki poziom wiedzy i doświadczenia wykładowców; indywidualne podejście do problemów uczestników i indywidualny kontakt z wykładowcami zapewnia odpowiednia liczba uczestników.
Iwona Rykaczewska-Kuderska
Edipresse Polska S.A.
Pragnę podziękować firmie BMS za zorganizowanie spotkania „SKUTECZNA WINDYKACJA B2B NA MIARĘ NASZYCH CZASÓW”. W wydarzeniu uczestniczyli przedstawicieli różnych branż zajmujący się monitoringiem i windykacją należności. Dzięki temu mogliśmy poznać specyfikę ich pracy oraz indywidualne podejście do zagadnienia. Mimo dużej różnorodności miałem możliwość poznania ciekawych rozwiązań, które mogę zastosować w swojej pracy. Organizacja spotkania w Warszawie daje na pewno łatwy dojazd dla większości uczestników z kraju. Samo miejsce zapewnia bardzo dobre warunki dla uczestników pod względem komfortu spotkania jak i posiłków. Na osobne uznanie zasługuje wieczorne spotkanie integracyjne pozwalające w sympatycznej atmosferze spędzić wieczór. Serdecznie polecam.
Dariusz Gugulski
GRUPA MASPEX