Konferencja „Jakość i Monitoring w Call/Contact Center” w której miałam okazję uczestniczyć 21 kwietnia 2015 była zorganizowana na bardzo wysokim poziomie – zarówno plan, treść merytoryczna oraz warsztatowa forma spotkania. Wszystkie te elementy sprzyjały wymianie doświadczeń oraz spostrzeżeń uczestników oraz prelegentów. Było to bardzo ciekawe spotkanie oraz możliwość spojrzenia na jakość i monitoring, również z perspektywy innych branży.
Marta Horyń
UPC Polska Sp. z o.o.
Polecam szkolenie „Jak skutecznie zarządzać zespołem rozproszonym”. Spotkanie to otwiera oczy na niuanse, na które e codziennej pracy nie zwraca się uwagi.
Marta Stenopiedis
BIBUS MENOS Sp. z o.o.
Mało jest spotkań tak kameralnych, a jednocześnie tak merytorycznych. BMS jednak jak zawsze stoi na wysokości zadania. Brawo!
Karol Bancerz
CCNEWS
Rekomenduję propozycję spotkań biznesowych, gdzie można skorzystać z doświadczeń renomowanych organizacji i uniknąć w ten sposób wielu błędów i rozczarowań, tworzyć dużo lepsze rozwiązania dla siebie.
Magdalena Stec
Kirchhoff Polska
Spotkanie „Programy Lojalnościowe & Customer Experience” było prowadzone w kameralnej atmosferze, co sprzyjało przekazywaniu informacji uczestnikom oraz bliższemu poznaniu. Firma BMS wykazała się wysokimi kompetencjami i doświadczeniem gromadząc tak znakomitych prelegentów w jednym miejscu.
Ewa Wronka
New Media Ventures
Spotkanie EB a CSR było świetną okazją do poznania praktycznych rozwiązań wielu firm z różnych branży. Takie case study są właśnie tym, czego szukam na szkoleniach i konferencjach. Cieszę się, że mogłam podzielić się także przepisem Cognifide na EB i CSR.
Magdalena Owsiana
Cognifide Polska
Co do samego Kongresu to uważam, że był jednym z najciekawszych i najlepszych na jakich do tej pory byłam. Zarówno pod względem tematów jako i organizacji. Bardzo podobał mi się podział na sesje tematyczne, a nawet ustawienie stołów w sali, które spowodowało, że spotkanie nie było jedynie prelekcją a stało się interaktywnym forum wymiany poglądów i doświadczeń oraz dało możliwość zadawania pytań. Poza dużą ilością informacji Kongres, dał mi także możliwość poznania wielu interesujących osób, które mają podobne problemy kwestie, z którymi muszą się mierzyć każdego dnia.
Małgorzata Klukowska
DHL Express
Konferencja budująca relacje prelegentów ze słuchaczami już od pierwszych chwil spotkania, dająca szerokie możliwości wymiany doświadczeń. Bardzo dobrze dobrani moderatorzy, efektywnie kreujący dyskusję uczestników spotkania. Wspaniała organizacja i wyjątkowa, ciepła atmosfera, to spotkanie organizowane przez pasjonatów i wysokiej klasy specjalistów tematyki Call Centre. Polecam każdej osobie, która chce się dowiedzieć więcej i nauczyć jak po mistrzowsku zarządzać jednym z najtrudniejszych obszarów organizacji – „ Obsługą Klienta”.
Monika Kaczmarek
Verint Systems UK Limited
W dniach 26, 27 października 2010 roku odbyły się warsztaty pt. Zakazane porozumienia rynkowe zorganizowane przez firmę BMS w których miałam przyjemność uczestniczyć.W mojej ocenie szkolenie przeprowadzone zostało w sposób niezwykle profesjonalny z punktu widzenia zarówno merytorycznego jak i organizacyjnego. Niezwykle cennym elementem szkolenia było wykorzystanie technik warszatowych oraz szerokie omówienie konkretnych praktycznych przykładów, będących podstawą ciekawej dyskusji. Zaproszeni prelegenci prezentowali wysoki poziom wiedzy merytorycznej, jak i szerokie doświadczenie w zakresie prawa konkurencji i w sposób wyczerpujący i interesujący omówili zagadnienia zarówno teoretyczne jak i praktyczne. Atutem szkolenia była również kameralna atmosfera, co pozwoliło na lepszy kontakt z prowadzącymi oraz swobodne prowadzenie dyskusji w trakcje prezentacji oraz umożliwiło dostęp do dodatkowych materiałów także po zakończeniu szkolenia.
Katarzyna Anna Dolna
Shell Polska
Kongres HR „Wynagrodzenia i Systemy Motywacyjne” był bardzo udany. Spotkanie było dla mnie źródłem inspiracji, pomysłów i jak zawsze – okazją do wymiany doświadczeń.
Anna Wapińska-Julian
Reckitt Benckiser