Customer Experience V Edycja – (19-20.03.2019r.) – SEKCJA B2C

 

19-20 marca 2019 r.

Warszawa, Hotel Marriott Airport

KONGRES

 

Zarezerwuj miejsce

Wolne miejsca – 0
stan na dzień 14.03.2019

zapisz_bms  Formularz zgłoszenia
Wyślij swoje zgłoszenie on-line – oszczędzaj czas

kontakt_bms + 48 (22) 412 50 62
Codziennie w godzinach od 08.00 do 18.00

Wstęp

Program

Prelegenci

Rejestracja

Patroni

Udział w Kongresie Customer Experience jest dla Państwa wyjątkową okazją do zapoznania się z najnowszymi rozwiązaniami oraz zmianami z punktu widzenia zarządzania działem customer. Kongres da Państwu możliwość rozmowy i spotkania ze specjalistami branży, bezpośrednio w jednym miejscu i czasie.

Spotkanie otwiera drogę do przeprowadzenia rozmów dotyczących newralgicznych kwestii, trudnych sytuacji biznesowych, czy wszelkich zagadnień związanych z Państwa codziennymi wyzwaniami zawodowymi.

Dodatkowym atutem tego wydarzenia jest możliwość spotkania się z przedstawicielami innych firm, którzy także zaciekawieni tematyką, swoją obecnością będą wzmacniać wartość merytoryczną, poznawczą i biznesową.

Głównym zadaniem Kongresu jest zrzeszenie zarówno praktyków, ekspertów jak i osób ze świata nauki i biznesu. Wszystko po to, by wspierać się w dążeniu do sukcesu swoich organizacji.

Zachęcam do zapoznania się z programem.

Sebastian Piątkowski

Project Manager

Podczas kongresu poruszymy takie tematy jak: 

– Robić. Projektowanie to czasownik.

-Uważność w Banku. Serio? Słuchaj!

-Praktyczne wykorzystanie Mapy podróży klienta w opracowaniu strategii zarządzania doświadczeniami klientów oraz standardu obsługi klientów.

-Customer Experience Management jako model biznesowy proklienckiej marki. Jak wznieść się na wyższy poziom dzięki wykorzystaniu C8H11NO2?

– Wiem, że nic nie wiem. Jak przygotować się na nieznane na przykładzie Heineken, Audi i innych

– mKanon jako jeden z filarów strategii empatii

– Zarządzanie doświadczeniami Klienta w obecnym świecie cyfryzacji i robotyzacji

– Tworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta

– Jak wykorzystując media społecznościowe generować wzrosty sprzedaży

– Customer Journey

– Nowocześnie technologie w budowaniu Shopper Experience

– Customer Experience jako narzędzie rozpoznania potrzeb i projektowania wdrożeń, które je zaspokajają

– Obsługa Klienta w dobie omnichannel

– Tworzenie kultury organizacyjnej zorientowanej na klienta – organizacja działu sprzedaży b2b

– Jak poprawić wizerunek marki wykorzystując CX

Najnowszymi case study podzielą się przedstawiciele firm:   Everbe, Orange Polska, mBank, Samsung Electronics Polska, Crédit Agricole Bank Polska, Immergas Polska, Komfort Home / Michał Sołowow Group, ENGINIETY, PGE Obrót, Gerda, Urtica / Grupa Pelion, SIG, ABB, Everbe, LUXMED, GoodCustomerExperience.pl, Play. 

Jeżeli chcą Państwo uzyskać dokładne informacje na temat prelegentów, ich doświadczenia jak również programu spotkania proszę wysłać zapytanie na adres: info@bmspolska.pl lub zadzwonić pod numer 22 412 50 62.

REGULAMIN:

  • Koszt uczestnictwa jednej osoby w spotkaniu wynosi: 3495 PLN + VAT.
  • Cena obejmuje: prelekcje, materiały ze spotkania na nośniku elektronicznym, przerwy kawowe, lunch, kolacje integracyjną (przy wydarzeniach dwudniowych).
  • Przesłanie do BMS Polska Group Sp. z o.o. faksem lub pocztą elektroniczną, wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego lub rezerwacja miejsca/miejsc poprzez wypełnienie online Formularza zgłoszenia na konferencje BMS stanowi zawarcie wiążącej umowy pomiędzy zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o.. Faktura pro forma jest standardowo wystawiana i wysyłana drogą mailową po otrzymaniu formularza zgłoszeniowego. Po zakończeniu warsztatów zostanie wystawiona i przesłana faktura VAT. Zgłaszający wyraża zgodę na otrzymanie faktury VAT bez podpisu odbiorcy.
  • Osoba podpisująca formularz zgłoszeniowy w imieniu Zgłaszającego oświadcza, iż posiada stosowne uprawnienie do działania  w imieniu i na rzecz zgłaszającego, w szczególności do zwarcia umowy z BMS Polska Group Sp. z o.o..
  • Zgłaszający ma prawo do rezygnacji z udziału na warunkach określonych poniżej. Rezygnacji z udziału należy dokonać w formie pisemnej i przesłać listem poleconym na adres BMS Polska Group Sp. z o.o..
  • W przypadku rezygnacji do 30 dni przed datą spotkania, zgłaszający zapłaci opłatę manipulacyjną w wysokości 500 PLN + 23% VAT. Po tym terminie zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej umowy pomiędzy Zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o..
  • W przypadku rezygnacji na mniej niż 30 dni przed datą spotkania, zgłaszający zobowiązany jest do zapłaty pełnych kosztów uczestnictwa  w wysokości  wynikającej z zawartej umowy pomiędzy Zgłaszającym a BMS Polska Group Sp. z o.o.
  • W przypadku nie dokonania płatności na dzień przed terminem spotkania, uczestnik zobowiązany jest do uiszczenia pełnej kwoty 3495 PLN + VAT.
  • W przypadku braku uczestnictwa w warsztatach oraz braku pisemnej rezygnacji z udziału w spotkaniu, Zgłaszający zobowiązany jest uiścić pełną kwotę kosztów uczestnictwa w wysokości wynikającej z umowy.
  • Brak wpłaty nie stanowi rezygnacji z udziału w spotkaniu.
  • Cena uczestnictwa dla przedstawicieli firm świadczących usługi dla grupy docelowej spotkania wynosi 4995 zł netto. W związku z ograniczoną liczbą tego typu miejsc na spotkaniu, zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia.
  • Poprzez firmę zewnętrzną rozumie się podmiot (przedsiębiorstwo), dla którego grupą docelową potencjalnych klientów są uczestnicy wydarzenia, przy czym każdorazowo zastrzegamy sobie prawo
    do analizy i interpretacji celu biznesowego podmiotu, który dokonał zgłoszenia.
  • W miejsce osoby zgłoszonej do udziału w spotkaniu może wziąć udział inna osoba, z tej samej firmy, wskazana przez Zgłaszającego.
  • Zgłaszający wyraża zgodę na umieszczenie logo jego firmy na stronie organizatora w module „Nasi klienci”
  • Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w programie.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia ze względu na limitowaną liczbę miejsc.
  • Administrator serwisu – BMS Polska Group Sp. z o.o. gromadzi dane osób, które się rejestrują lub składają zamówienia.
  • W momencie złożenia zamówienia, Zamawiający:
  • – wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez BMS Polska Group Sp. z o.o., ul. Młynarska 42 lok 115, 01-171 Warszawa, właściciela serwisu www.kongrescustomer.pl i www.bmspolska.pl w zakresie prowadzonej przez nią działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późn. zm.). Użytkownikom udostępniającym dane w trakcie korzystania z serwisu, administrator gwarantuje prawo do wglądu w swoje dane, aktualizowania ich treści oraz ich usuwania. Można tego dokonać, kontaktując się z Administratorem na adres: info@bmspolska.pl
  • – wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowej drogą elektroniczną od BMS Polska Group Sp. z o.o., (zgodnie z ustawą z dnia 18.07.2002 r. Dz. U. Nr 144 poz. 1204 “O świadczeniu usług drogą elektroniczną”) oraz podmiotów współpracujących. W każdym momencie Zamawiającemu przysługuje prawo do odwołania powyższej zgody.
  • O akceptacji obu punktów informacja znajduje się bezpośrednio w formularzu rejestracji.
  • Dane użytkowników serwisu www.kongrescustomer.pl i www.bmspolska.pl wykorzystywane są tylko do prowadzenia działalności szkoleniowej oraz w prowadzeniu działań marketingowych lub promocyjnych np. wysyłka newslettera/e-mailingu do osób, które wyraziły zgodę na to.
  • Administrator nie udostępnia osobom ani podmiotom trzecim danych osobowych użytkowników serwisu.
  • Jednocześnie wyrażam zgodę na wykorzystanie i publikację mojego wizerunku zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 z późn. zm.), utrwalonego na wydarzeniach organizowanych przez BMS Polska Group Sp. z o.o. za pomocą aparatu fotograficznego i/lub kamery. Materiał zdjęciowy i filmowy zgromadzony podczas niniejszych konferencji może zostać opublikowany na stronie www.kongrescustomer.pl oraz www.bmspolska.pl, materiałach graficznych organizatora i kontach portali społecznościowych należących do organizatora.