Mój udział w spotkaniu Zakupy Komercyjne pozwolił mi zapoznać się z ciekawymi prezentacjami dotyczącymi zarządzania zakupami w innych organizacjach oraz podzielić się z innymi uczestnikami swoimi refleksjami na ten temat. Forma spotkania była właściwie dobrana a otwartość uczestników pozwalała na swobodne wymienianie uwag i doświadczeń. Jestem zadowolony z uczestnictwa w tym spotkaniu.
W przyszłości chciałbym uczestniczyć w tego typu spotkaniach
Dariusz Nowogórski
Michelin
Po raz pierwszy uczestniczyłem w kongresie Call/Contact Center organizowanym przez BMS, ale bardzo się cieszę, że wreszcie wziąłem udział. Moje Call Center jest typu B2B w odróżnieniu od większości uczestników, którzy zarządzają Call Center typu B2C i dlatego nie uczestniczyłem w wielu innych spotkaniach organizowanych przez BMS. Tym razem uznałem, iż tematyka rekrutacji, oceny pracowników, motywacji jest w wielu aspektach niezależna od typu organizacji Call Center i nie zawiodłem się. Prezentacje z wielu różnych sektorów biznesu wskazywały na oczywiste podobieństwa zarówno z perspektywy problemów jak i sposobów ich rozwiązywania. Bardzo podobała mi się otwartość prelegentów na pytania, czasami bardzo szczegółowe. Nie wyczuwało się w czasie spotkania relacji wykładowca-słuchacz, lecz bardziej partner-partner, co sprzyjało dyskusji. Doskonała atmosfera kongresu była widoczna również w czasie rozmów kuluarowych gdzie bardzo łatwo było nawiązać kontakt z uczestnikami spotkania. Jednym słowem bardzo dobrze przygotowane spotkanie, prelegenci z dużym doświadczeniem i miła atmosfera. BRAWO!
Piotr Tamas
ALCATEL_LUCENT
"Programy Lojalnościowe & Customer Experience”, to bardzo ciekawe i pełne ciekawych i wartościowych przykładów z rynku. To świetne połączenie wiedzy i praktyki, które przekłada się na jakość spotkań.Wszystkim praktykom marketingu rekomenduję udział w spotkaniach organizowanych przez firmę BMS.
Kamila Kierzek
Euromaster / Grupa Michelin
Chciałam podziękować za profesjonalną organizację spotkania “Prawo Pracy”, które odbyło się w dniach 17–18 września 2014 r. Dzięki temu, że uczestniczyli w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, mogliśmy poznać różny sposób załatwianie spraw z szeroko rozumianym prawem pracy. Poznaliśmy też różne role służb HR oraz działania korygujące w celu doskonalenia procesów w firmie. Spotkanie dało możliwość networkingu, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów zawodowych. Warto również dodać, że szkolenie zostało bardzo dobrze przygotowane od strony administracyjnej- gratulacje dla zespołu BMS. Życzę dalszych sukcesów i mam nadzieję, że spotkamy się wkrótce na kolejnym spotkaniu.
Ewa Ciszewska
GRUPA EUROCASH
Udział w Konferencji „Ludzie w Contact Center” był dla mnie niesamowitym doświadczeniem. Konferencja daje możliwość podzielenia się dobrymi praktykami oraz mocno motywuje do działania. Czas który przeznaczyłam na to, jest inwestycją w siebie i firmę. Ludzie, których poznałam zainspirowali mnie do wdrożenia nowych pomysłów, które wierzę że będą wnosić wartość dodaną dla całej organizacji. Każdy kto poszukuje pozytywnych wrażeń i chce się rozwijać, powinien chociaż raz wziąć udział w tej konferencji. Jeśli będę miała okazję ponownie uczestniczyć w tym wydarzeniu, bez wahania to zrobię.
Ewelina Pasiak
Alior Bank Spółka Akcyjna
Tematyka spotkania „Efektywny proces reklamacyjny w branży finansowej” trafiona w 10!
Marcin Mruk
Alior Bank Spółka Akcyjna
Warsztaty, które odbyły się okresie 9-10 lutego dotyczące raportowania w Contact Center zorganizowane przez BMS były przygotowane i przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Zakres przedstawionych prezentacji i ćwiczeń doskonale wpasował się w temat spotkania. Dodatkowo w kuluarach była możliwość nawiązania wielu kontaktów, jak również uzyskania odpowiedzi i rozwiązań na wiele pytań i problemów. Udział w warsztatach był jak najbardziej dobrze spędzonym czasem. Zarówno prowadzący jak i moderatorzy poszczególnych dni stanęli na wysokości zadania. Prezentacje były prowadzone w sposób ciekawy, miedzy innymi przez zaprezentowanie danych empirycznych, co umożliwiało porównanie siebie na tle konkurencji.
Rafał Kubowicz
Alior Bank Spółka Akcyjna
Z ogromną przyjemnością uczestniczyłem w warsztatach na temat „Zarządzanie w Call/ Contact Center” zorganizowanych przez BMS w dniach 18-19 października. Interesujący dobór tematów związanych z Profit Center oraz profesjonalni, mający praktyczna wiedze prelegenci przekazali wiele ciekawych informacji. Spotkania takie są potrzebne, ponieważ pokazują co się dzieje w danym czasie w dziedzinie Call center a także pozwalają na zawieranie nowych i ciekawych znajomości biznesowych. Polecam udział w spotkaniach zorganizowanych przez BMS.
Piotr Stasiak
Materna Communications Sp. z o.o.
Kongres Call Contact Center i Customer Experience organizowany przez BMS jest wartościowym doświadczeniem. W warsztatach biorą udział praktycy z różnych biznesów, co daje możliwość wymiany doświadczeń, wzajemnej inspiracji nowymi, skutecznymi rozwiązaniami. W atmosferze zaufania i szczerości można poddać do dyskusji zagadnienie, problem i skorzystać z pomocy ekspertów. Podczas każdej prezentacji wywiązywała się żywa, merytoryczna dyskusja nawiązująca, a co więcej pogłębiająca dany temat. Dużą wartością dodaną są również nieformalne rozmowy korytarzowe i networking.
Tomasz Skibiński
Bank BPH
Gorąco polecam!!! Prowadzący otwarty na dyskusje, doskonale przygotowany merytorycznie, widać bogate doświadczenie w praktyce. Kolejny istotny element to wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami z różnych branż. Bardzo inspirujace doświadczenie.
Mirosław Gachowski
Bank BPH
Spółka Cream Finance Poland, z przyjemnością rekomenduje udział w spotkaniach biznesowych organizowanych przez BMS. Interesujące tematy, rzetelne podejście organizatorów oraz możliwość dyskusji na tematy istotne dla branży rynku finansowego.
Patrycja Rajewicz
Cream Finance Poland
Z przyjemnością polecam usługi firmy BMS, która w dniach 12 – 13 lutego 2013r organizowała II Edycję Kongresu Windykacyjnego.Spotkanie zostało zorganizowane profesjonalnie i stało na wysokim poziomie merytorycznym. Prelegenci zaprezentowali dużą wiedzę z zakresu finansów i windykacji, zachęcali uczestników do aktywnego uczestnictwa w dyskusji i wymiany doświadczeń, dodatkowo w kuluarach była możliwość nawiązania kontaktów, jak również uzyskania odpowiedzi i rozwiązań na wiele pytań i problemów dotyczących aktualnej sytuacji na rynku.
Warto było pojawić się na tym spotkaniu.
Patrycja Belka
3M Poland Sp. z o.o.
Warsztat „Systemy Motywacyjne w Call/Contact Center” zorganizowany przez BMS był przygotowany i prowadzony bardzo profesjonalnie.Poruszone zagadnienia przedstawiły tematykę w wielu ujęciach, prelegenci (praktycy) w wyczerpujący sposób prowadzili panele, dzieląc się swoim doświadczeniem przekazali cenne wskazówki. Dodatkowo warsztaty stwarzają okazję do nawiązania wielu kontaktów biznesowych, jak również wymiany doświadczeń. Każdemu polecam spotkania organizowane przez BMS.
Robert Walczyński
Multimedia Polska S.A.