KONGRES HR 2014 VIII EDYCJA, który odbył się w dniach 15-16.04.2014 r. spełnił moje oczekiwania. Program był spójny i dobrany w sposób konsekwentny, a prowadzący poszczególne prezentacje przedstawili praktyczne rozwiązania funkcjonujące w ich firmach. Kameralna atmosfera sprzyjała otwartej dyskusji i wymianie doświadczeń, a zatem całość przypominała forum najlepszych praktyk rynkowych. Niewątpliwą zaletą był brak prezentacji typowo komercyjnych, co niestety zdarza się na konkurencyjnych konferencjach. Polecam – dla wszystkich praktyków HR jest to spory zastrzyk wiedzy i benchmarku.
Marcin Myszor
NAVO Orbico Sp. z o.o.
W dniach 18 – 19 lutego 2015 miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym „Obrót wierzytelnościami” IV Edycja.
Konferencyjna forma spotkania pozwalała na doprecyzowanie omawianych zagadnień, wymianę doświadczeń i wspólne poszukiwanie rozwiązań kwestii problematycznych w gronie najlepszych praktyków i profesjonalistów. Warta podkreślenia jest również profesjonalna organizacja wydarzenia przez zespół BMS. Z przyjemnością wezmę udział w kolejnych edycjach warsztatów.
Justyna Kot
Santander Consumer Bank S.A.
Miałam możliwość uczestniczyć w Kongresie Contact Center, w sekcji „Rekrutacja jako narzędzie do przeciwdziałania absencji i rotacji”, które odbyło się w dniach 15 – 16 października 2014 r.w Warszawie. Był to mój pierwszy kontakt z wydarzeniami organizowanymi przez BMS i wzbudził moje zaciekawienie. Forma kameralnych spotkań, podczas których uczestnicy opowiadali o swoich praktykach i rozwiązaniach sprzyjała wymianie doświadczeń i inspirowała. Organizacja spotkania była także bez zarzutu.
Katarzyna Słoka
Santander Consumer Bank S.A.
Z firmą BMS i osobą odpowiedzialną za współpracę z jej ramienia – Grzegorzem Mandziukiem – mamy okazję współpracować od dłuższego czasu z bardzo pozytywnym skutkiem. Razem pracowaliśmy podczas realizacji szkoleń zewnętrznych i spotkań biznesowych dla pracowników Kolei Mazowieckich w różnych dziedzinach: kadrowych, prawnych, obsługi klienta i windykacyjnych:– Windykacja sądowa – 16 – 17 kwietnia 2013r.
– Jak zbudować efektywny i zmotywowany zespół CC – 21 – 22 maja 2013r.
– Efektywna współpraca ze związkami zawodowymi – 21 – 22 listopada 2013r.
– Prawo Pracy – 17 – 18 września 2014r.
– Windykacja sądowa w praktyce – Zmiany legislacyjne – 21 – 22 października 2014r.
– Jakość w Call/Contact Center – 10 grudnia 2014r.
– Zmiany w Kodeksie Pracy – 3 marca 2016r.Nasza współpraca, oparta na zaufaniu i partnerskim podejściu zawsze przebiega pomyślnie, a usługi, które świadczy firma BMS na rzecz naszej Spółki zawsze były dopracowane organizacyjnie i charakteryzowały się maksymalnym profesjonalizmem. Na pewno do tak wysokiego poziomu merytorycznego szkoleń, które organizuje BMS wpływa ogromne doświadczenie firmy na polu organizacji specjalistycznych wydarzeń, jak również zaangażowanie osób pracujących w BMS. Firma BMS, w pełni wywiązuje się ze swoich zobowiązań, jest elastyczna we współpracy i otwarta na informację zwrotną od klienta. Prelegenci i trenerzy w prowadzeniu szkoleń wykazują się wysokim profesjonalizmem, rzetelnością i wrażliwością na potrzeby uczestników. Z czystym sumieniem mogę polecić BMS i Grzegorza Mandziuka jako rzetelnego i solidnego Partnera Biznesowego!
Jan Dąbrowski
Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o.
Chcieliśmy podziękować za profesjonalną organizację spotkania “Prawo Pracy”, które odbyło się w dniach 17–18 września 2014 r w Warszawie. Warsztaty były znakomitą okazją do wymiany doświadczeń dzięki dużej aktywności uczestników. Spotkanie zostało zorganizowane w sposób profesjonalny, a zajęcia przeprowadzono w sposób bardzo interesujący z uwzględnieniem najnowszych kierunków orzecznictwa z zakresu prawa pracy. Życzymy kolejnych ciekawych tematów będących okazją do zorganizowania spotkania, samych sukcesów oraz wielu tak aktywnych uczestników podczas realizowanych spotkań.
Przemysław Nowakowski, Artur Kałuża
Koleje Mazowieckie – KM sp. z o.o.
Warsztat uświadomił mi jaki wpływ na zespół ma lider, jego stereotypy i przekonania. Po szkoleniu wychodzę z przemyśleniami, co powinnam zmienić, by stać się liderem, który wspiera i motywuje do rozwoju swoich pracowników
Agnieszka Bogucka
VIGO System
Dzisiejsze spotkanie bardzo owocne, w sympatycznej atmosferze. Dobrym rozwiązaniem była mniejsza liczba. Cenię swój czas i mam poczucie, że był dziś dobrze spożytkowany.
Katarzyna Osipiak
Idea Bank
Spotkanie Raportowanie w CC, było pierwszym w którym wzięłam udział, organizowanym przez firmę BMS. Muszę przyznać, że bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie forma tego spotkania – opierająca się na doświadczeniach zgromadzonych Praktyków. Poza gotowymi rozwiązaniami zaprezentowanymi przez prelegentów, które dodatkowo można było zgłębić podczas przerw, miałam okazję podyskutować, nie tylko podczas prelekcji na różne tematy z uczestnikami spotkania, które doprowadziły mnie do wielu ciekawych wniosków. Mogę z czystym sumieniem polecić wydarzenia organizowane przez BMS, jako pełne rozwiązań, inspiracji i możliwości rozwoju osobistego. Do zobaczenia!
Katarzyna Ślusarczyk
Idea Bank
Udział w konferencji BMS „Rekrutacja i Onboarding” był dla mnie bardzo ciekawym doświadczeniem. To była pierwsza konferencja tej firmy, w której wzięłam udział i okazała się dużym zaskoczeniem ze względu na konwencję spotkania. Nieduża grupa uczestników, atmosfera sprzyjająca wymianie dobrych praktyk i nawiązaniu ciekawych kontaktów biznesowych, moderator dyskusji pochodzący z biznesu – to największe atuty konferencji. Spotkania tego typu polecam szczególnie praktykom biznesowym, którzy zainteresowani są poznaniem najnowszych trendów HR w konwencji wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami w szerokim przekroju rynkowym.
Aleksandra Wielgus
Coca-Cola HBC Polska
Chciałam podziękować za profesjonalną organizację spotkania “Prawo Pracy”, które odbyło się w dniach 17–18 września 2014 r. Dzięki temu, że uczestniczyli w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, mogliśmy poznać różny sposób załatwianie spraw z szeroko rozumianym prawem pracy. Poznaliśmy też różne role służb HR oraz działania korygujące w celu doskonalenia procesów w firmie. Spotkanie dało możliwość networkingu, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów zawodowych. Warto również dodać, że szkolenie zostało bardzo dobrze przygotowane od strony administracyjnej- gratulacje dla zespołu BMS. Życzę dalszych sukcesów i mam nadzieję, że spotkamy się wkrótce na kolejnym spotkaniu.
Ewa Ciszewska
GRUPA EUROCASH
Świetna okazja do wymiany informacji z praktykami z rynku. Serdecznie polecam. Dobra organizacja i fajne miejsce to dodatkowe plusy.
Paweł Ejzert
mBank
Polecam spotkania w gronie specjalistów tej samej materii. Zawsze można zabrać coś wartościowego dla siebie. Na konferencjach możemy sobie wyrobić zdanie na jakiś temat a bardzo często poruszane zagadnienia nas inspirują. To jest ogromna ich wartość. Dodatkowo, bardzo ciekawe są kuluarowe dyskusje.
Agnieszka Kosiorkiewicz
mBank
Miałam przyjemność uczestniczyć w spotkaniach poświęconych tematyce Call / Contact Center organizowanych przez zespół BMS w dwóch rolach, jako prelegent, jak i uczestnik spotkania. Uważam, że to właśnie wydarzenia tego rodzaju najbardziej stymulują rozwój osób biorących udział w takim brainstormingu, poprzez zainspirowanie się stosowanymi rozwiązaniami w innych organizacjach, często z zupełnie innego sektora. Podczas warsztatów jest zarówno czas, by w grupie przedyskutować główne zagadnienia, jak i możliwość swobodnej rozmowy w kuluarach. Dodatkowo organizatorzy wykazują najwyższy profesjonalizm w sprawach organizacyjno-logistycznych. Z czystym sumieniem mogę polecić wydarzenia organizowane przez BMS.
Lidia Omen-Wiącek
mBank
Po raz pierwszy uczestniczyłam w kongresie CC organizowanym w dniach 15-16.10.2014 r. przez firmę BMS. Spotkanie zostało przygotowane i przeprowadzone w pełni profesjonalnie zarówno pod względem organizacji jak i treści merytorycznej. Szerokie omówienie tematu „Rekrutacja jako skuteczne narzędzie do przeciwdziałania rotacji i absencji w CC”, oparte na konkretnych praktycznych przykładach, było podstawą do ciekawej dyskusji i wymiany poglądów, co niewątpliwie było największym atutem tego spotkania.
Sylwia Stasiak
mBank
Spotkania organizowane przez BMS wyróżniają się od pozostałych tym, że wychodzi się na nich poza sztywne ramy teoretycznych prezentacji. Są to spotkania praktyków, którzy dzielą się z pozostałymi zdobytą wiedzą i codziennym doświadczeniem, a wszystko podparte jest konkretnymi przykładami.
Michał Rudziński
Logisfera 33
Tematykę warsztatów oceniam jako bardzo ciekawą, a przede wszystkim niezwykle praktyczną jeśli chodzi o codzienną pracę – zmaganie się z problemami i wyzwaniami zarządzania CC. Poszczególne prezentacje prawie w 100% wyczerpały omawianą tematykę.
Michał Rudziński
Logisfera 33
Z ogromną przyjemnością uczestniczyłam w warsztatach dotyczących Efektywnego Procesu Reklamacji zorganizowanych prze BMS. Warsztaty w mojej ocenie zostały przeprowadzone profesjonalnie pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Miła i sympatyczna atmosfera sprzyjała wymianie poglądów. Głównymi atutami konferencji były: kameralne grono uczestników, ciekawy i zróżnicowany program oraz możliwość dyskusji w gronie profesjonalistów. Prelegenci bardzo ciekawie przedstawiali własne doświadczenia w zakresie zarządzania procesem reklamacji, warsztaty został przygotowany w pełni profesjonalnie, a pracownicy BMS na bieżąco reagowali na potrzeby uczestników. Bardzo przypadła mi do gustu formuła spotkania, podczas którego to praktycy prezentowali rozwiązania i procesy zastosowane w ich organizacjach. Uczestnictwo w warsztatach i wymiana doświadczeń z jej uczestnikami, pozwoliły mi na efektywniejsze spojrzenie na proces reklamacji.
Z przyjemnością będę uczestniczyć w podobnych formułach w przyszłości.
Małgorzata Dąbrowska
Logisfera 33
W konferencjach, w szczególności tych dedykowanych prawnikom przedsiębiorstw, a organizowanych przez firmę BMS, uczestniczę regularnie od kilku lat; miałem okazję być nie tylko ich uczestnikiem ale także prelegentem. Każde z tych wydarzeń przygotowane było w pełni profesjonalnie: świetna organizacja, wsparcie i otwartość dla gości, doskonała opieka ze strony Business Partnerów. Doskonały dobór tematów: zawsze kwestie istotne dla prawników wewnętrznych, czy to z zakresu zarządzania działem prawnym czy też najnowszych, najważniejszych zmian w przepisach i praktyce ich stosowania. Ale tym co w mojej ocenie szczególnie wyróżnia wydarzenia organizowane przez BMS, jest tworzenie sposobności i klimatu, dla faktycznej wymiany praktycznych doświadczeń i obserwacji; otwarta i często warsztatowa formuła spotkań w miejsce klasycznego szeregu prezentacji jest moim zdaniem świetnym rozwiązaniem, pozwalającym z każdego spotkania wrócić z wiedzą lub refleksją, które są inspiracją dla pozytywnych zmian w firmie. Szczerze i z pełną odpowiedzialnością polecam wydarzenia, których organizatorem jest BMS.
Marcin Bryniarski
Oknoplast