Polecam warsztat „Wystąpienia Publiczne”, ponieważ w jasny i przystępny sposób wprowadza w techniki, które można używać każdego dnia.
Maciej Maćkowiak
eMAG
Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych przez firmę BMS, które odbyły się w dniach 17–18 marca 2017r., w hotelu Hilton w Warszawie „DODAJ SKRZYDEŁ SWOIM HR’owcom”. Spotkanie było okazją do inspirującej wymiany doświadczeń, przedstawionych bardzo ciekawie, gdzie każdy z praktyków z obszaru HR, miał mnóstwo możliwości by zabrać głos w burzy mózgów. Była to okazja do poznania wielu ciekawych rozwiązań z zakresu HR. Liczę, że kolejne spotkania również będą sprzyjać wymianie doświadczeń i inspiracji. Na plus zasługuje również wzorowa organizacja spotkania przez zespół BMS.
Monika Lewandowska
Marwit
Spotkanie „Zarządzanie jakością i efektywnością w Call/Contact Center” to kameralne wydarzenie godne polecenia dla wszystkich osób, które poszukują inspiracji i różnorodnych rozwiązań do przemyślenia w kontekście swoich organizacji. Dzięki temu, że uczestniczą w nim przedstawiciele firm o różnych profilach działalności, przedstawia unikalną możliwość dowiedzenia się, jak pozornie te same obszary zarządzania efektywnością i jakością w obsłudze klientów w Call i Contact Centre są różnie realizowane w zależności od segmentu klientów i branży danej firmy. Jednocześnie bardzo istotna jest możliwość nawiązania nowych oraz odświeżenia istniejących, cennych kontaktów zawodowych i osobistych w nieformalnej atmosferze.
Anna Denier
DB Schenker Sp. z o.o.
Warsztat ”Raportowanie w Call/Contact Center”, zorganizowany przez BMS w dn.9-10 lutego br. w mojej ocenie został przeprowadzony profesjonalnie zarówno pod względem merytorycznym jak i organizacyjnym. Prelegenci-Praktycy w wyczerpujący sposób zaprezentowali tematy, popierając licznymi przykładami. Zdecydowanie nie był to czas stracony.
Sławomir Wójtowicz
Żagiel S.A.
Kolejny raz uczestniczyłem w profesjonalnym spotkaniu windykacyjnym „Kongres Windykacyjny VII edycja” (18-19.03.2015) zorganizowanym przez zespół BMS. Potwierdziło ono wysoki standard tych spotkań i dało możliwość wymiany doświadczeń w kameralnym gronie. Przede wszystkim miałem możliwość poznania rozwiązań stosowanych w innych organizacjach z relacji praktyków – profesjonalistów. Forma tych warsztatów sprawia, że mogę polecić udział w nich jako dobrą okazję do doskonalenia zawodowego w dziedzinie windykacji należności.
Piotr Banasik
Kancelaria Prawna Brudkowski i Wspólnicy Sp.j.
Bardzo wysoko oceniam spotkanie „Kongres Call/Contact Center”, które odbyło się 25-26.11.2015r. Inspirujące spotkanie, cenne źródło informacji na temat praktyk stosowanych na rynku. Osoby prezentujące chętnie dzieliły się swoim doświadczeniem. Spotkanie przebiegało w kameralnej i milej atmosferze sprzyjającej zawieraniu nowych, biznesowych znajomości i wymianie poglądów. Gorąco polecam.
Barbara Bojarczuk
Gothaer TU
W listopadzie 2015 po raz pierwszy miałam przyjemność uczestniczyć w Kongresie Call/Contact Center organizowanym przez firmę BMS. Uważam, że spotkanie było bardzo dobrą okazją do wymiany doświadczeń w zakresie telefonicznej obsługi Klienta z innymi organizacjami działającymi na polskim rynku, często również ze swoją konkurencją. Dodatkowo stworzone zostały doskonałe warunki do dostępu do wiedzy praktycznej wykorzystywanej przez liderów na rynku. Niektóre sprawdzone i skuteczne metody stosowane przez inne firmy można wprowadzić w swojej organizacji choćby od zaraz. Organizację spotkania oceniam również na bardzo wysokim poziomie. Bardzo dziękuję i mam nadzieję, że do zobaczenia.
Magdalena Szczepańska
Gothaer TU
Całość spotkania „Niestandardowe podejście do oceny pracowniczej”, które odbyło się w dniach 8-9.02.2017 r. bardzo mi się podobała. Świetne są takie spotkania, gdzie możemy wymienić się doświadczeniami z praktykami HR.
Małgorzata Okrasa
Aegon S.A.
Ciekawy temat spotkania, bardzo często bagatelizowany przez firmy, w dobie rosnącej konkurencji. Rzeczowe podejście prelegentów do prezentowanych zagadnień, dobra obsługa konferencji.
Grzegorz Kondracki
Dr. Zdrowie S.A.
W lutym 2017 r.,miałam możliwość wzięcia udziału w szkoleniu „Magia Wystąpień Publicznych”. Polecam je wszystkim, którzy lubią proste i skuteczne rozwiązania. A jest nim: trening, trening, trening. W dobrej przyjaznej atmosferze, z informacją zwrotną, która pomaga skutecznie eliminować błędy. Podziękowania dla Piotra oraz pozostałych uczestników, szczególnie Huberta ,którego pasja i entuzjazm zarażała wszystkich.
Katarzyna Znojek
Lesaffre Polska S.A.
W dniu 15 maja 2013 r. miałem przyjemność uczestniczenia w warsztatach dotyczących planowanej nowelizacji ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Spotkanie zostało przygotowane i przeprowadzone profesjonalnie zarówno od strony organizacyjnej, jak i pod względem merytorycznym. Do najistotniejszych zalet warsztatów zaliczam wiedzę i doświadczenie prowadzących oraz otwartą formułę umożliwiającą swobodną wymianę poglądów. Zdecydowanie polecam udział w spotkaniach organizowanych przez BMS.
Bartosz Siarkiewicz
Lukoil Polska Sp. z o.o.