W dniach 17-18 Stycznia 2017 roku miałam przyjemność wzięcia udziału w spotkaniu ,,Praktyczne Aspekty Prawa Pracy”. Bardzo profesjonalne, przystępne i przede wszystkim praktyczne przedstawienie tematów. Podczas spotkania zdobyłam dużo informacji praktycznych i wiedzę, która pozwoli mi na bezproblemowe poruszanie się w obszarach mojej pracy. Otrzymałam praktyczne wskazówki jak zachować się w obliczu problemu mobbingu, jak temu przeciwdziałać. Sposób prowadzenia spotkania był niezwykle interesujący a uczestnicy mieli możliwość aktywnego uczestniczenia w spotkaniu. Nabyta wiedza zdecydowanie przyda mi się w codziennej pracy. Przedstawione tematy były bardzo ciekawe i pozwoliły usystematyzować moje spostrzeżenia. Spotkanie wzbudziło we mnie optymistyczne nastawienie do negatywnych sytuacji, otworzyło na nowe sposoby prezentowania problemów. Wystąpienia prelegentów były bardzo interesujące a sposób przekazania informacji na najwyższym poziomie.
Monika Brzezińska
HARIBO Sp. z o.o.
Doskonale zorganizowany Kongres, skupiający kluczowe postacie z różnorodnych rynków. Z pewnością poleciłbym uczestnikom kolejnych edycji udziału.
Janusz Zagrobelny
A. Sobczyk i Współpracownicy
Mój udział w spotkaniu Zakupy Komercyjne pozwolił mi zapoznać się z ciekawymi prezentacjami dotyczącymi zarządzania zakupami w innych organizacjach oraz podzielić się z innymi uczestnikami swoimi refleksjami na ten temat. Forma spotkania była właściwie dobrana a otwartość uczestników pozwalała na swobodne wymienianie uwag i doświadczeń. Jestem zadowolony z uczestnictwa w tym spotkaniu.
W przyszłości chciałbym uczestniczyć w tego typu spotkaniach
Dariusz Nowogórski
Michelin
Po raz kolejny miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach zorganizowanych przez firmę BMS, które odbyły się w dniach 17–18 marca 2017r., w hotelu Hilton w Warszawie „DODAJ SKRZYDEŁ SWOIM HR’owcom”. Spotkanie było okazją do inspirującej wymiany doświadczeń, przedstawionych bardzo ciekawie, gdzie każdy z praktyków z obszaru HR, miał mnóstwo możliwości by zabrać głos w burzy mózgów. Była to okazja do poznania wielu ciekawych rozwiązań z zakresu HR. Liczę, że kolejne spotkania również będą sprzyjać wymianie doświadczeń i inspiracji. Na plus zasługuje również wzorowa organizacja spotkania przez zespół BMS.
Monika Lewandowska
Marwit
Kongres Prawo i Compliance, który odbył się w dniach 8-9 listopada, stał na najwyższym możliwym poziomie. Znakomici prelegenci, merytoryka i prezentacje, świetna forma, to jest „pytanie na bieżąco” oraz doskonała organizacja przedsięwzięcia zarówno pod względem organizatorów oraz hotelu. Na pewno będę korzystał z usług firmy BMS w przyszłości oraz polecał spotkania przez nią organizowane.
Mateusz Hendzel
Dom Development S.A.
Chciałabym jeszcze raz podziękować za zaproszenie na IV edycję spotkania „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy”, które odbyła się 17 i 18 stycznia 2017 r. w hotelu Hilton w Warszawie.Dla mnie, osoby która od niedawna odpowiedzialna jest za dział personalny, było to bardzo interesujące wydarzenie. Wystąpienia prelegentów i przedstawione tematy pozwoliły poznać rozwiązania stosowane w dużych i znanych firmach. Spotkanie było okazją do inspirującej wymiany doświadczeń, polecam!
Aneta Twarowska
Drosed S.A.
W dniu 1.06.2011 miałam przyjemność uczestniczyć w warsztatach „Negocjacje Handlowe”. Forma warsztatów bardzo mnie zaciekawiła. Spotkanie było zorganizowane precyzyjnie a dobór prelegentów zapewnił szerokie spojrzenie na omawiane tematy.Dodatkowym atutem warsztatów jest ich kameralna forma, umożliwiająca lepszy kontakt pomiędzy uczestnikami i prelegentami. Osoby prezentujące to wieloletni praktycy, którzy przekazując wiedzę posługują się licznymi przykładami z własnych doświadczeń.
Renata Chyłek
Drosed S.A.
Spotkanie poświęcone „Raportowaniu w Call/ Contact Center”, które miało miejsce w dniach 9-10 lutego, spełniło moje oczekiwania. Warsztat zorganizowany przez BMS przygotowany był na bardzo wysokim poziomie nie tylko pod względem organizacyjnym, ale również pod względem merytorycznym. Prelegenci prowadzący spotkanie byli świetnie przygotowani, dzięki czemu skutecznie i zachęcająco wciągali do dyskusji, która bardzo ożywiła warsztat. Polecam spotkania BMS - każdemu kto ceni sobie profesjonalizm.
Agnieszka Rutkowska
Tchibo Warszawa Sp. z o.o.
Zorganizowane i przeprowadzone spotkanie przez BMS we wrześniu 2014 r. „Prawo pracy-warsztaty w gronie praktyków” były znakomitą okazją do wymiany doświadczeń i zapoznania się z najnowszymi kierunkami orzecznictwa z zakresu prawa pracy. Doskonale przygotowani prowadzący i aktywni uczestnicy sprawili, że dyskusje były merytoryczne a warsztaty miały wartki przebieg. BMS zasłużył również na słowa uznania za świetną organizację spotkania.
Mirosław Hutnikiewicz
Żegluga Polska S.A.
Brałam udział w warsztacie „Zarządzanie zespołem rozproszonym”. Organizacja szkolenia była na bardzo wysokim poziomie, każdy szczegół dopracowany – ale i tak najważniejszy pozostaje trener. Ogromna wiedza, sposób jej przekazywania oraz doświadczenie prowadzącego spowodowały, że po pierwsze nie zauważyłam kiedy minęły dwa dni warsztatu, a po drugie każdy uczestnik mógł wyciągnąć ciekawą lekcję dla siebie i faktycznie wszelkie proponowane bądź wypracowane podczas szkolenia rozwiązania wdrożyć w swojej pracy. Elastyczność prowadzącego i dostosowanie się do zróżnicowanej grupy spowodowała, że nie tylko trzymaliśmy się atrakcyjnej agendy szkolenia, ale nastąpiła wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami, co zawsze jest na plus. Podsumowując inspirujące i motywujące szkolenie, świetna atmosfera oraz pełen profesjonalizm.
Ewa Klawikowska
nc+
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”, które odbyło się 10 października 2017 r. ! Super było spotkać się z takimi ludźmi i mieć możliwość podzielenia się opinią i praktyką. Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, to nie mam żadnych uwag, a wręcz chcę powiedzieć, że pod kątem marketingowym było wszystko przemyślane.
Małgorzata Gołoś
nc+
Konferencja na temat motywowania pracowników Call Center okazała się dyskusją praktyków toczącą się w przyjaznej atmosferze. Rozmowy, wymiana doświadczeń oraz informacje o sukcesach przewijały się zarówno w trakcie wystąpień prelegentów jak i w trakcie przerw przy kawie. Prelegenci poprzez podzielenie się swoimi doświadczeniami wskazali wiele technik motywacji jak również stalli się inspiracją dla nowych własnych pomysłów. Udział w tej konferencji to doskonale zainwestowany czas.
Elżbieta Goś
nc+
Szanowni Państwo, 12 i 13 kwietnia br. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym na temat efektywnego procesu reklamacji i zarządzania doświadczeniem klienta. W mojej ocenie formuła spotkania była odpowiednia, a kameralne grono pozwoliło na większe skupienie, swobodną wymianę doświadczeń oraz zadawanie pytań. Poziom prezentacji i ich zawartość merytoryczna, były bardzo wysokie. Nie ukrywam, że niektóre pomysły będę starał się wdrożyć w swojej organizacji. Jeżeli chodzi o kwestie organizacyjne również nie mam zastrzeżeń. Wszystko przebiegło sprawnie. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę BMS jako profesjonalistę w swojej dziedzinie i chętnie w przyszłości wezmę udział w podobnych spotkaniach/warsztatach.
Piotr Lejzerowicz
nc+
Bardzo było mi miło, że mogłam uczestniczyć w zorganizowanych przez Państwa firmę warsztatach odnośnie efektywnego zarządzania reklamacjami. Ogromne doświadczenie z zakresu sekcji reklamacji prelegentów pomogło mi nie tylko otworzyć się na nowe perspektywy zarządzania zakresem reklamacyjnym, ale również zainspirowało do nowych działań. Z drugiej strony wymiana doświadczeń nie tylko tych związanych z sukcesami podtrzymuje na duchu. Różnorodny poziom etapów ścieżki kariery uczestników pozwala na wymianę spostrzeżeń odnośnie radzenia sobie z nowymi wyzwaniami, które niemal każda z branż przechodzi. Oczywiście nie omieszkam wspomnieć i przemiłej obsłudze, przede wszystkim bardzo profesjonalnej.Miejsce spotkania dopełniło kameralną atmosferę, która również wpłynęła na moje pozytywne odczucia.
Beata Chlebuś
nc+
21 kwietnia 2015 roku miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu „JAKOŚĆ I MONITORING W CALL/CONTACT CENTER”. Spotkanie miało kameralny i warsztatowy charakter. Bardzo podobało mi się to, że prelegenci byli przez cały czas obecni na sali. Siedzieli wymieszani z uczestnikami konferencji. Włączali się żywo do dyskusji jaka wywiązywała się pomiędzy odbiorcami warsztatów, a prezenterami tematów. Sami, omawiając swoje zagadnienia, obszernie i wyczerpująco odpowiadali na padające z sali pytania. Nie byli teoretykami. Odnosili się do własnych doświadczeń. To było dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Polecam.
Ilona Sucharska
nc+
W dniach 5-6 lutego 2014 r., uczestniczyłem w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami” III edycja, które to odbyło się w Warszawie w Hotelu WESTIN. Mogę się odnieść tylko w samych superlatywach do sposobu przygotowania i prowadzenia Konferencji. Tematyka została przygotowane przez Firmę BMS na bardzo rzetelnym i profesjonalnym poziomie. Dodatkowym atutem była możliwość wymiany doświadczeń w grupie osób uczestniczących. Było to dla mnie bardzo wartościowym czynnikiem dodatnim. Konferencje i spotkania organizowane przez BMS dają możliwości zapoznania się z rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować biznesowo. Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji (konferencji, spotkaniu) organizowanym przez BMS w tematyce związanej w ogólnym pojęciu „Windykacja + tematy pochodne
Tomasz Makulski
nc+
Bardzo interesujący prelegenci i prezentacje case’ów inspirujące do dyskusji praktyków.
Joanna Szymańska-Świć
Wydawnictwo Naukowe PWN