W dniach 23-24 kwietnia, miałam przyjemność wziąć udział w Kongresie Prawników i Compliance Managerów In-House w hotelu Sheraton. Biznesowe spotkanie w gronie praktyków spełniło moje wszelkie oczekiwania. Organizacja wydarzenia przez zespół Business Media Solutions stała na bardzo wysokim poziomie. Dodając do tego kameralną atmosferę i warsztatową formę, została stworzona profesjonalna platforma dyskusyjna, z której z chęcią jeszcze nie raz skorzystam.
Katarzyna Dobkowska
Kancelaria Raczkowski i Wspólnicy
Polecam Konferencje BMS, tematyka prelegentów, organizacja na najwyższym poziomie.
Jerzy Dowgird
Totalizator Sportowy
W dniach 21 i 22 czerwca 2016 roku, uczestniczyłem w zorganizowanej przez spółkę BMS VI edycji warsztatów/konferencji pt. „Efektywny outsourcing windykacyjny”. Jak co roku, spotkanie zorganizowane było bardzo profesjonalnie. Dobór gości, prelegentów, uczestników spotkania umożliwiał szeroką i merytoryczną wymianę informacji i nowości, zarówno w zakresie zmieniającego się otoczenia prawnego, jak i kwestii stricte operacyjnych.BMS jest wiarygodnym i twórczym organizatorem takich przedsięwzięć.
Andrzej Sajdak
EOS KSI
Kancelaria T. Studnicki, K. Płeszka, Z. Ćwiąkalski, J. Górski Sp. k. była partnerem następujących wydarzeń organizowanych przez BMS:
-Konferencja pt. „Prawo konkurencji”, 15.12.2015 r.
– Konferencja pt. „Obrót Wierzytelnościami – jak efektywnie zarządzać portfelem należności”, 16-17.02.2016 r.
Każde spotkanie zostało w pełni profesjonalnie i starannie przygotowane. Doskonały kontakt pomiędzy organizatorem i partnerem powoduje, że każda konferencja, spotkanie jest zorganizowane na najwyższym poziomie. Warto podkreślić, że organizowane wydarzenia często mają kameralny charakter, który umożliwia bezpośredni kontakt z klientem i kontrahentem.
Firma BMS jest godnym polecenia partnerem.
T. Studnicki, K. Płeszka, Z. Ćwiąkalski, J. Górski
Kancelaria SPCG
Z ogromną przyjemnością uczestniczyłem w warsztatach na temat „Zarządzanie w Call/ Contact Center” zorganizowanych przez BMS w dniach 18-19 października. Interesujący dobór tematów związanych z Profit Center oraz profesjonalni, mający praktyczna wiedze prelegenci przekazali wiele ciekawych informacji. Spotkania takie są potrzebne, ponieważ pokazują co się dzieje w danym czasie w dziedzinie Call center a także pozwalają na zawieranie nowych i ciekawych znajomości biznesowych. Polecam udział w spotkaniach zorganizowanych przez BMS.
Piotr Stasiak
Materna Communications Sp. z o.o.
Z przyjemnością polecam usługi firmy BMS, która w dniach 12 – 13 lutego 2013r organizowała II Edycję Kongresu Windykacyjnego.Spotkanie zostało zorganizowane profesjonalnie i stało na wysokim poziomie merytorycznym. Prelegenci zaprezentowali dużą wiedzę z zakresu finansów i windykacji, zachęcali uczestników do aktywnego uczestnictwa w dyskusji i wymiany doświadczeń, dodatkowo w kuluarach była możliwość nawiązania kontaktów, jak również uzyskania odpowiedzi i rozwiązań na wiele pytań i problemów dotyczących aktualnej sytuacji na rynku.
Warto było pojawić się na tym spotkaniu.
Patrycja Belka
3M Poland Sp. z o.o.
Mój udział w spotkaniu Zakupy Komercyjne pozwolił mi zapoznać się z ciekawymi prezentacjami dotyczącymi zarządzania zakupami w innych organizacjach oraz podzielić się z innymi uczestnikami swoimi refleksjami na ten temat. Forma spotkania była właściwie dobrana a otwartość uczestników pozwalała na swobodne wymienianie uwag i doświadczeń. Jestem zadowolony z uczestnictwa w tym spotkaniu.
W przyszłości chciałbym uczestniczyć w tego typu spotkaniach
Dariusz Nowogórski
Michelin
Brałam udział w warsztacie „Zarządzanie zespołem rozproszonym”. Organizacja szkolenia była na bardzo wysokim poziomie, każdy szczegół dopracowany – ale i tak najważniejszy pozostaje trener. Ogromna wiedza, sposób jej przekazywania oraz doświadczenie prowadzącego spowodowały, że po pierwsze nie zauważyłam kiedy minęły dwa dni warsztatu, a po drugie każdy uczestnik mógł wyciągnąć ciekawą lekcję dla siebie i faktycznie wszelkie proponowane bądź wypracowane podczas szkolenia rozwiązania wdrożyć w swojej pracy. Elastyczność prowadzącego i dostosowanie się do zróżnicowanej grupy spowodowała, że nie tylko trzymaliśmy się atrakcyjnej agendy szkolenia, ale nastąpiła wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami, co zawsze jest na plus. Podsumowując inspirujące i motywujące szkolenie, świetna atmosfera oraz pełen profesjonalizm.
Ewa Klawikowska
nc+
Jeszcze raz bardzo dziękuję za zaproszenie na spotkanie „Praktyczne Aspekty Prawa Pracy V edycja”, które odbyło się 10 października 2017 r. ! Super było spotkać się z takimi ludźmi i mieć możliwość podzielenia się opinią i praktyką. Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, to nie mam żadnych uwag, a wręcz chcę powiedzieć, że pod kątem marketingowym było wszystko przemyślane.
Małgorzata Gołoś
nc+
Konferencja na temat motywowania pracowników Call Center okazała się dyskusją praktyków toczącą się w przyjaznej atmosferze. Rozmowy, wymiana doświadczeń oraz informacje o sukcesach przewijały się zarówno w trakcie wystąpień prelegentów jak i w trakcie przerw przy kawie. Prelegenci poprzez podzielenie się swoimi doświadczeniami wskazali wiele technik motywacji jak również stalli się inspiracją dla nowych własnych pomysłów. Udział w tej konferencji to doskonale zainwestowany czas.
Elżbieta Goś
nc+
Szanowni Państwo, 12 i 13 kwietnia br. miałem przyjemność uczestniczyć w spotkaniu biznesowym na temat efektywnego procesu reklamacji i zarządzania doświadczeniem klienta. W mojej ocenie formuła spotkania była odpowiednia, a kameralne grono pozwoliło na większe skupienie, swobodną wymianę doświadczeń oraz zadawanie pytań. Poziom prezentacji i ich zawartość merytoryczna, były bardzo wysokie. Nie ukrywam, że niektóre pomysły będę starał się wdrożyć w swojej organizacji. Jeżeli chodzi o kwestie organizacyjne również nie mam zastrzeżeń. Wszystko przebiegło sprawnie. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić firmę BMS jako profesjonalistę w swojej dziedzinie i chętnie w przyszłości wezmę udział w podobnych spotkaniach/warsztatach.
Piotr Lejzerowicz
nc+
Bardzo było mi miło, że mogłam uczestniczyć w zorganizowanych przez Państwa firmę warsztatach odnośnie efektywnego zarządzania reklamacjami. Ogromne doświadczenie z zakresu sekcji reklamacji prelegentów pomogło mi nie tylko otworzyć się na nowe perspektywy zarządzania zakresem reklamacyjnym, ale również zainspirowało do nowych działań. Z drugiej strony wymiana doświadczeń nie tylko tych związanych z sukcesami podtrzymuje na duchu. Różnorodny poziom etapów ścieżki kariery uczestników pozwala na wymianę spostrzeżeń odnośnie radzenia sobie z nowymi wyzwaniami, które niemal każda z branż przechodzi. Oczywiście nie omieszkam wspomnieć i przemiłej obsłudze, przede wszystkim bardzo profesjonalnej.Miejsce spotkania dopełniło kameralną atmosferę, która również wpłynęła na moje pozytywne odczucia.
Beata Chlebuś
nc+
21 kwietnia 2015 roku miałam okazję uczestniczyć w wydarzeniu „JAKOŚĆ I MONITORING W CALL/CONTACT CENTER”. Spotkanie miało kameralny i warsztatowy charakter. Bardzo podobało mi się to, że prelegenci byli przez cały czas obecni na sali. Siedzieli wymieszani z uczestnikami konferencji. Włączali się żywo do dyskusji jaka wywiązywała się pomiędzy odbiorcami warsztatów, a prezenterami tematów. Sami, omawiając swoje zagadnienia, obszernie i wyczerpująco odpowiadali na padające z sali pytania. Nie byli teoretykami. Odnosili się do własnych doświadczeń. To było dla mnie bardzo inspirujące doświadczenie. Polecam.
Ilona Sucharska
nc+
W dniach 5-6 lutego 2014 r., uczestniczyłem w spotkaniu „Obrót Wierzytelnościami” III edycja, które to odbyło się w Warszawie w Hotelu WESTIN. Mogę się odnieść tylko w samych superlatywach do sposobu przygotowania i prowadzenia Konferencji. Tematyka została przygotowane przez Firmę BMS na bardzo rzetelnym i profesjonalnym poziomie. Dodatkowym atutem była możliwość wymiany doświadczeń w grupie osób uczestniczących. Było to dla mnie bardzo wartościowym czynnikiem dodatnim. Konferencje i spotkania organizowane przez BMS dają możliwości zapoznania się z rozwiązaniami, które w konsekwencji można zastosować biznesowo. Na pewno wezmę udział w kolejnej edycji (konferencji, spotkaniu) organizowanym przez BMS w tematyce związanej w ogólnym pojęciu „Windykacja + tematy pochodne
Tomasz Makulski
nc+
W spotkaniach z cyklu „Audyt Wewnętrzny w praktyce” organizowanych przez BMS brałem udział zarówno jako uczestnik, jak i prelegent. Moim zdaniem jest to wyborne forum wymiany doświadczeń wśród profesjonalistów Audytu Wewnętrznego oraz dyskusji o ryzykach, kontrolach, procesach, dobrych praktykach, nowych technologiach i rozwiązaniach. Odpowiada mi formuła sympozjum – właściwy wybór tematów, prelegentów i uczestników. Gorąco zachęcam i liczę na spotkania podczas kolejnej konferencji „Audyt Wewnętrzny w praktyce”.
Jarosław Kuźma
Castorama Polska
Rekomenduję propozycję spotkań biznesowych, gdzie można skorzystać z doświadczeń renomowanych organizacji i uniknąć w ten sposób wielu błędów i rozczarowań, tworzyć dużo lepsze rozwiązania dla siebie.
Magdalena Stec
Kirchhoff Polska